Poslovni.hr
Marketinški sadržaj mora opravdati vrijeme koje mu potrošač poklanja
Podijelite:
Anja Bauer Minkara, senior brand consultant iz agencije Brandoctor
Anja Bauer Minkara, senior brand consultant iz agencije Brandoctor
Dinko Brčić i Željko Krešić strateški planeri iz BBDO Zagreb/Žarko Bašić/PIXSELL
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić
Mario Fraculj, predsjednik Uprave agencije McCann Zagreb/Anto Magzan/PIXSELL
Anja Bauer Minkara, senior brand consultant iz agencije Brandoctor
SLIKA:
1
od 4
Dinko Brčić i Željko Krešić strateški planeri iz BBDO Zagreb/Žarko Bašić/PIXSELL
SLIKA:
1
od 4
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić
SLIKA:
1
od 4
Mario Fraculj, predsjednik Uprave agencije McCann Zagreb/Anto Magzan/PIXSELL
SLIKA:
1
od 4
New Report
Close
What type of report is this?
Misleading or scam
Offensive
Spam
Violent or abusive
Send