Poslovni.hr
Marketinške kampanje ‘podebljane’ 30 posto u korist digitalnih platformi
Podijelite:
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip Balek (UNEX), Maja Šplajt (Real grupa) i Vedran Petranović (Advans)/ Žarko Bašić/PIXSELL
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrvatskih marketinških agencija/Žarko Bašić/PIXSELL
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrv
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip Balek (UNEX), Maja Šplajt (Real grupa) i Vedran Petranović (Advans)/ Žarko Bašić/PIXSELL
SLIKA:
1
od 2
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrvatskih marketinških agencija/Žarko Bašić/PIXSELL
SLIKA:
1
od 2
New Report
Close
What type of report is this?
Misleading or scam
Offensive
Spam
Violent or abusive
Send