Znate li zašto se naranče prodaju u crvenim vrećicama?

Autor: Poslovni.hr , 08. veljača 2024. u 15:11
Foto: Unsplash

Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.

Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?

Iako se tako može činiti, razlog za to nije slučajan. U crvenoj mreži naranče izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerojatnost da ćemo ih poželjeti kupiti, piše Biznisinfo.ba.

Trgovci se služe trikovima i kad je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj bi ambalaži djelovali narančasto.

Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.

Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi isprali mozak kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 posto više.

Mudri trgovci stavljaju hladnjake s mlijekom na kraj trgovine kako bi kupcima još ponešto zapelo za oko dok idu prema namirnici koju kupuju svakodnevno, piše Pun kufer, prenosi Viteški.ba.

Komentirajte prvi

New Report

Close