Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?
Iako se tako može činiti, razlog za to nije slučajan. U crvenoj mreži naranče izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerojatnost da ćemo ih poželjeti kupiti, piše Biznisinfo.ba.
Trgovci se služe trikovima i kad je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj bi ambalaži djelovali narančasto.
Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.
Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi isprali mozak kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 posto više.
Mudri trgovci stavljaju hladnjake s mlijekom na kraj trgovine kako bi kupcima još ponešto zapelo za oko dok idu prema namirnici koju kupuju svakodnevno, piše Pun kufer, prenosi Viteški.ba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu