Zimmer frei na internetu

Autor: Vladimir Nišević , 14. travanj 2008. u 06:30

Kroz pet godina polovica putovanja rezervirat će se putem interneta, procjenjuju stručnjaci. Navike putovanja sve izbirljivijih i zahtjevnijih turista bitno su promijenjene pa tako i način rezervacije. Putuje se češće i kraće, a gost želi brzo saznati sve o destinaciji. Hrvatski hotelijeri stoga ulažu u marketing interneta, a kreiranje web stranica postaje fokus prodaje. S druge strane, ističe se da razvoj turizma mora biti usklađen s ekonomskim i demografskim pokazateljima. “Hoteli, za razliku od privatnih apartmana, konstantno donose novce, pa se stoga stimulira ta vrsta turizma. Hoteli otvaraju i nova radna mjesta”, izjavio je nedavno jedan od poznatijih splitskih arhitekata. Iz svega proizlazi pitanje što je s malim, ali sve brojnijim iznajmljivačima apartmana na hrvatskoj obali. Na njih otpada 46 posto svih kapaciteta, s godišnjim rastom ponude kreveta od 2 posto. A broj građana iznajmljivača povećan je i prošle godine za 4 posto. Međutim, jasno im se poručuje kako nisu pravi generator novca, a hoteli ih uvode u sve žešću tržišnu utakmicu. On-line utakmicu. Naime, iako broj izjamljivača raste, vidljiv je neorganiziran plasman soba i apartmana. Neorganiziran na nivou oglašavanja, unificiranih cijena, izvanpansionske ponude, izleta itd. Svemu tome sada se može pridodati i internetsko oglašavanje. Teško da će internet biti kraj apartmana u privatnom vlasništvu. Jasno je da mali iznajmljivači, veliki igrači u turizmu osmadesetih godina prošlog stoljeća, moraju nešto mijenjati u svom tržišnom nastupu. Na Googleu je lakše pronaći Dubrovnik Palace, Excelsior i Bellevue nego Ivin apartman na Krku. Gost planira unaprijed, pa je prije rezervacije praktično vidjeti na slikama što sve nude hoteli. A oni su pokriveni od weellnesa, saune i masaže do morskih delicija, dok vlasnik apartmana nudi kućicu okruženu palmama i ponekim stablom mandarina. Tabla Zimmer frei, jednostavno, više nije dovoljna.

Komentirajte prvi

New Report

Close