Američki maloprodajni lanac Wal-Mart odlučio se za novu poslovnu strategiju te će diljem Sjedinjenih Država otvoriti niz malih prodavaonica.
Za razliku od dosadašnjih velikih prodajnih centara, male prodavaonice bit će koncentrirane u gradskim četvrtima te će biti dostupnije kupcima. Bill Simon, čelnik Wal-Martovih američkih prodavaonica, rekao je kako će tvrtka za početak u sljedećih nekoliko godina otvoriti 30 do 40 malih dućana, koji će poslužiti kao svojevrstan test, piše Wall Street Journal.
Ako se taktika pokaže uspješnom, Wal-Mart će krenuti u potpunu primjenu nove poslovne taktike koja bi trebala konkurirati ostalim “malim prodavaonicama iz susjedstva”. Simon vjeruje kako u Americi ima prostora za “stotine” malih Wal-Martovih prodavaonica koje će kupcima nuditi namirnice i kućne potrepštine. Same prodavaonice temeljit će se na modelu kojega kompanija uspješno primjenjuje u latinoameričkim zemljama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu