Kultura u poslovanju u Hrvatskoj na vrlo je niskom nivou razvijenosti zbog čega su mnoge tvrtke danas suočene s nemotiviranošću i nedovoljnom stručnošću zaposlenika, nezadovoljstvom klijenata i nelikvidnošću, izostankom definiranja poslovnih procesa te još mnogo toga što sve zajedno stvara ozračje pesimizma i bezizlaznosti. Kako bi se podigla razina kulture u poslovanju i osvjestila njena važnost za uspješnost poslovanja, osnovana je Udruga za promicanje kulture u poslovanju. Ona u svom radu naglašava što je to poželjna i učinkovita kultura poslovanja, ističe njenu važnost i dugoročnu vrijednost, te ističe smjernice o tome koja poslovna ponašanja trebaju razvijati pravne i fizičke osobe kako bi ostvarivale uspješne poslovne odnose koje će dovesti do zadovoljnog pojedinca, uspješne tvrtke i konkurentne države. Ideja je poticanje promjena iznutra prema van na način da fizičke i pravne osobe prvenstveno razvijaju vlastitu profesionalnu odgovornost te osobnim primjerom i aktivnostima konstruktivno potiču promjene u u društvu u smjeru kreiranja široke mreže kvalitetnih poslovnih odnosa. Udruzi za promicanje kulture u poslovanju pridružio se i GRAWE Hrvatska, o čemu je Nives Halambek iz odjela za ljudske potencijale kazala:
– Prepoznali smo da su vrijednosti koje promiče Udruga u skladu s vrijednostima GRAWE-a te nam je želja zajedničkim snagama doprinijeti poboljšanju stanja u hrvatskom gospodarstvu. Glavne vrijednosti Udruge – odgovornost, otvorenost, povjerenje i stručnost – promicat ćemo kako među našim zaposlenicima, tako i među korisnicima naših usluga, dobavljačima i široj javnosti – istaknula je Nives Halambek.
GRAWE Hrvatska ima viziju kontinuiranog razvoja poduzeća koje će biti sposobno ući na svako tržište te koje će svojim korisnicima osigurati visokokvaliltetni program osiguravateljskih proizvoda. Glavnu snagu GRAWE vidi u svojim zaposlenicima, o kojima najviše ovisi ugled i uspjeh tvrtke. Zbog toga nastoje osigurati dovoljno vremena, treninga i kapitala kako bi zaposlenici bili primjereno informirani i obučeni za obavljanje zadataka na najvišem nivou. U GRAWE-u su svjesni i svoje odgovornosti prema društvu, te uz poštivanje integriteta svakog pojedinca ili grupe, koriste svoje mogućnosti pozitivnog pridonošenja procesima odlučivanja u gospodarskim, socijalnim, kulturnim i svim ostalim područjima društva.
Što je kultura u poslovanju?
To je skup pravila ponašanja poslovnih subjekata koja su teorijski i praktično potvrđena na globalnoj razini kao ona koja nedvojbeno dovode do poslovnih uspjeha i trajne konkurentnosti u poslovanju, gdje profit postaje logično očekivana posljedica uspješna rada, a ne kratkoročni cilj koji opravdava sva sredstva. Niz dobrih praksi pokazuje da je ovo jedini put koji trajno donosi korist svim stranama i osigurava dugoročnu stabilnost i razvoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu