Toyota Motor Corporation prodala je 10,8 milijuna vozila u 2024. godini, čime je zadržala titulu najprodavanijeg svjetskog proizvođača automobila već petu godinu zaredom. Iako je japanski automobilski dvi zabilježio pad od 3,7 posto u globalnoj prodaji, uključujući marke Daihatsu i Hino Motors, prodaja vozila pod vlastitim brendom, uključujući Toyota i Lexus, pala je za 1,4 posto, s ukupno 10,2 milijuna prodanih vozila, piše CNBC.
Glavni razlog smanjenja prodaje u Japanu bila je kriza u vezi s procedurama certificiranja, koja je negativno utjecala na prodaju modela proizvođača Daihatsu. Unatoč ovom padu u domovini, Toyota je postigla rekordnu prodaju na globalnoj razini, djelomično zahvaljujući povećanoj potražnji za hibridnim vozilima na tržištu SAD-a. S druge strane, prodaja u Kini pala je za 6,9%, uslijed oštre cjenovne konkurencije u najvećem svjetskom tržištu automobila.
Toyota je također izvijestila da su hibridna vozila činila rekordnih 40,8 posto ukupne prodaje, dok su vozila na potpuno električni pogon činila samo 1,4 posto. Kroz ove rezultate, Toyota nastavlja voditi u globalnoj automobilskoj industriji, unatoč izazovima na domaćem i nekim međunarodnim tržištima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu