Izvježbajte svoje vještine, učite na tuđim iskustvima i primjerima te postanite sigurni i uspješni u vođenju svojih projekata. Sve knjige naručite klikom miša iz udobnsoti svog doma na Mondo Internet Supershopu.
Peter Guber: Pričom do uspjeha
Kako predstaviti heroja priče, kako stvoriti napetost i pokrenuti osjećaje, kolika je važnost elementa iznenađenja i kako u priči 'ja' pretvoriti u 'mi'? Sve su to savjeti koji čine knjigu o uspjehu i vječitoj neizvjesnosti, priručnik za svakoga tko želi kreativno djelovati i okupljati uspješne timove. Peter Guber svoje upute potkrijepljuje primjerima iz vlastitog iskustva ili iskustva slavnih osoba s kojima je surađivao u svojoj bogatoj karijeri kao što su: Michael Jackson, Larry King, Nora Roberts, Tim Burton… Cijena: 71,40 kn.
Daniel H. Pink: Prodavati je ljudski
Svi prodajemo – uvjeravamo, pregovaramo, ne samo predmete, već i ideje i tehnike. Ovu tvrdnju u svojoj knjizi dokazuje autor koji nas ujedno savjetuje kako se najbolje možemo prilagoditi. Opstanite u svijetu prodaje odbacujući bespomoćnost i prihvaćajući optimizam i jasnoću u predstavljanju – kroz 40 vježbi savladajte najdjelotvornije tehnike prezentacije na svijetu. Motivirajte se tako da činite dobro – to je pretpostavka dugoročnog uspjeha, savjetuje Daniel Pink u svom bestseleru poslovne literature. Cijena: 107,10 kn.
Jasno&Glasno: Pobjedite internet ili će internet pobjediti vas
Zašto bez digitalnih alata i društvenih mreža danas nema uspjeha ni u jednoj industriji, kako odabrati optimalne online platforme za promociju i prodaju proizvoda i usluga, zašto svaka mala i velika tvrtka danas mora imati mobilni plan, kako se kreiraju sadržaji za internetske stranice, te na koncu na koji se način osmišljavaju i realiziraju internetske kampanje – samo su neka od pitanja na koja odgovara prva hrvatska knjiga o digitalnom marketingu. Cijena: 134,10 kn.
Carmine Gallo: Steve Jobs – Tajne njegovih prezentacija
Bez obzira na to predstavlja li najnoviji iPad ili drži jednu od svojih prezentacija, Steve Jobs publiku očarava svojim jedinstvenim stilom i smislom za show. Od sada i vi možete naučiti sve tajne majstorske prezentacije. Ova knjiga opisuje specifične tehnike prezentiranja uz pomoć Jobsovih legendarnih prezentacijama kao osnovnim alatom. Trener prezentacijskih vještina, Carmine Gallo pripremio je praktičan okvir prezentacijskih tajni koje će vam pomoći da pripremite, izvedete i doradite najbolju prezentaciju svojeg života. Cijena: 116,10 kn.
Nick Wreden: Profitabilno brendiranje
Ova priručnik nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama. Cijena: 144,00 kn.
Ram Charan: Što vaš kupac želi da znate
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta, upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta, pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija. Vrijeme je da primijenite nove metode Rama Charana. Cijena: 59,00 kn.
John Jantsch: Selotejp marketing
Ako se mučite pokušavajući osmisliti pravi logotip koji prenosi vašu poruku ili ne znate po čemu se vaša tvrtka razlikuje od ostalih, ovo je prava knjiga za vas! U njoj ćete naći odgovore na sva vaša pitanja te rješenje za sve nepoznanice i probleme koji vas muče. 'Selotejp marketing' smatra se najboljim svjetskim marketinškim vodičem upravo zbog sustavnog pristupa marketingu; otkriva da je savršen marketing nalik samoljepivoj vrpci jer vaše će se marketinške ideje bolje zalijepiti nanesete li ih u više slojeva – baš poput selotejpa! Cijena: 117,00 kn
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu