Napredak koji ostvaruje tvrtka Rimac Automobili, koja je ovih dana u Ženevi predstavila C_Two, prvi komercijalno dostupan automobil spreman za autonomiju vožnje razine 4, nije nesvakidašnji samo za hrvatske prilike. Dovoljno je reći da je isti uspjeh u području autonomne vožnje svega nekoliko mjeseci ranije napravila jedna od najvećih svjetskih korporacija, tehnološki div Alphabet (Google).
Strelovit uspon
Međutim, napredak Rimac Automobila dobro oslikava kolike mogućnosti ima dobar dio gospodarstva u Hrvatskoj, ali te mogućnosti ne koriste. Tvrtka Rimac Automobili danas sigurno vrijedi više od milijardu kuna. Točne procjene, nažalost, nemamo. U usporedbi s Alphabetom, čija je tržišna vrijednost 4500 puta veća, to je zanemarivo. Međutim, tvrtka Rimac Automobili podjednako je nemjerljivo vrednija u odnosu na većinu tvrtki u Hrvatskoj. I ono najvažnije, Mate Rimac postigao je to u svega osam i pol godina. Tvrtka Rimac Automobili osnovana je u studenom 2009. godine. Dvije godine kasnije predstavila je Concept One, tada najbrži električni automobil na svijetu (355 km/h) s ubrzanjem do 100 km/h od 2,8 sekundi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Rimac je postao najnoviji medijski poslovni fetiš. Zauzeo je poziciju kojom su do jučer vladali Todorić i Tedeschi. Njegova je priča neusporedivo pozitivnija od ove dvojice, jer je stvarao iz ničega dok su oni samo preuzeli već stvoreno. Mediji, kao i politika, su trebali to puno prije prepoznati i razlikovati poduzetnike od oligarha.
Potpuno krivo.
Da postoji hrvatska pravna država Rimca uopće ne bi bilo.
Jer mu tata iz zatvora ne bi mogao posuditi novce.
Po meni Rimac je čisti produkt ovakve Hrvatske države i drugdje ne bi uspio jer ne bi imao ogromni početni kapital.
Jedina je razlika što ovaj nije utucao lovu u jahte, helihoptere, avione, dvorce već u električni autić koji troši puno električne energije koje uvozimo više od 60%.
Rimac je postao najnoviji medijski poslovni fetiš. Zauzeo je poziciju kojom su do jučer vladali Todorić i Tedeschi. Njegova je priča neusporedivo pozitivnija od ove dvojice, jer je stvarao iz ničega dok su oni samo preuzeli već stvoreno. Mediji, kao i politika, su trebali to puno prije prepoznati i razlikovati poduzetnike od oligarha.
Najuspješniji proizvodi države – branitelji, crveni, plavi, crni i uhljebi!
Uključite se u raspravu