Zbog ustaljenih navika klijenata umirovljenika OTP banka očekuje pojačani pritisak u narednih nekoliko dana tijekom isplata mirovina za travanj, ali procjenjuje da je postojeća poslovna mreža od 111 otvorenih poslovnica širom Hrvatske dostatna da klijenti brzo i jednostavno dobiju sve potrebne usluge. OTP banka je minimalno reducirala poslovnu mrežu, privremenim zatvaranjem samo 12 poslovnica, a u ostalim poslovnicama zbog jednostavnijeg snalaženja klijenata i usuglašavanja s nacionalnim mjerama prevencije organizirala jedinstveno radno vrijeme od 8 do 15 sati.
Banka poziva sve klijente na korištenje bankomata, te plaćanje putem POS terminala, kako bi što više izbjegli moguće čekanje na uslugu ispred poslovnica banke.
Također, banka poziva klijente koji će doći u poslovnicu da se prilikom posjeta poslovnici informiraju o mogućnostima korištenja kartica, te eventualno zatraže besplatnu dostavu novog PINa ukoliko su postojeći zaboravili ili izgubili.
Za vrijeme boravka klijenata u poslovnicama banka je osigurala provođenje preporučenih mjera prevencije širenja zaraze virusa COVID-19 i u poslovnici u isto vrijeme može boraviti ograničeni broj klijenata u ovisnosti o broju šaltera.