Ministar financija Slavko Linić bio je, kako su nam prenijeli francuski poslodavci koji su dva dana obilazili hrvatske "decision makere", jako dobro raspoložen za susreta početkom tjedna.
U prvi mah je to zvučalo čudno, s obzirom na to da je kod nas malo dobrih vijesti, a ministar je vikend proveo tumačeći posljedice smanjenja rejtinga Moody'sa. No, Linić je imao barem dva milijuna razloga za sreću u društvu sa šefovima Bouyguesa i Aeroports de Paris, koji su bili u izaslanstvu francuske udruge poslodavaca Medef. Već u travnju će konzorcij koji vode Francuzi preuzeti Zračnu luku Zagreb i u državni će proračun kapnuti prva koncesijska rata – 2 mil. eura. S godinama će se ona povećavati, a počet će stizati i varijabilni dio, postotak od prihoda na ZLZ. Od svih najavljivanih velikih hrvatskih projekata, to je prvi koji će zaista i krenuti ove godine.
Građevinski radovi na novom terminalu koji će trajati tri godine, krenut će, doduše, nekoliko mjeseci kasnije no što je bilo najavljivano (u rujnu), no u Bouyguesu ne priznaju da imaju bilo kakvih poteškoća. Još, doduše, privlače partnere u konzorcij (zadnji je ušao IFC iz Grupe Svjetska banka), nije završen ni deal s bankama, ali tvrde da to neće biti problem. I u Vladi tvrde da će sve pripremiti, uključujući zemljište i dozvole, da Francuzi mogu krenuti glatko. Nada umire posljednja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_dolar]
Da ovaj projekt ne bi završio francuskim taksama na zagrebačkom aerodromu. Nitko ne daje novac bez da može dobro zaraditi na investiciji.
tek je počela godina valjda će se zalomit još nekakav projekt, najavljeno je odmrzavanje 4 milliarde za dovršetak cesta.
Uključite se u raspravu