Novi uspjeh Poslovnog dnevnika na LinkedIn-u: U odnosu na konkurenciju, na prvom smo mjestu po broju interakcija na objavama

Autor: Poslovni.hr , 26. rujan 2023. u 19:44
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Velika zainteresiranost posjetitelja za ozbiljan sadržaj i istraživačko novinarstvo.

Poslovni dnevnik na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn može se pohvaliti novim uspjehom. Prema najnovijoj top listi interakcija na objavama, uzdigao se na prvo mjesto iznad Rimac Automobila koji su do sada držali tron.

Interakcije (engagements) predstavljaju klikove, reakcije, komentare i dijeljenja, a Poslovni dnevnik u posljednjih mjesec dana dosegao je čak 5.845 interakcija u 281 objavi. Ovim putem zahvaljujemo svim čitateljima koji su zaslužni za ove brojke, te ih pozivamo da i dalje sudjeluju u kreiranju našeg sadržaja na LinkedInu.

Poslovni dnevnik na LinkedIn-u trenutno broji više od 37.000 pratitelja, dok Newsletter ‘PD magazin’ u 53 izdanja ima više od 13.500 pratitelja.

PD time i delje uvjerljivo drži prvu poziciju svih hrvatskih news portala na LinkedIn-u, što pokazuje veliku zainteresiranost posjetitelja za ozbiljan sadržaj i istraživačko novinarstvo kojim se Poslovni dnevnik bavi gotovo 20 godina.

Komentirajte prvi

New Report

Close