Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

KupiMe proširio poslovanje i na Mađarsku

Autor: Poslovni.hr
23. ožujak 2011. u 13:30
Podijeli članak —

Hrvatska tvrtka KupiMe otvorila je podružnicu u Mađarskoj gdje je 7. ožujka pokrenula stranicu kuponunk.hu, mađarsku inačicu domaćeg portala za grupnu kupovinu kupime.hr.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iz tvrtke pritom ističu kako je prvog dana prodano 3.000 ulaznica za kino po povoljnoj cijeni, a ponuda je na zahtjev Mađara ponovljena te je rasprodano još 2.000 ulaznica u roku od tri sata. Nakon lansiranja svoje stranice pred nešto manje od godinu dana, KupiMe je ostvario svojim kupcima 20 milijuna kuna uštede, a stekao i preko 100 tisuća obožavatelja na Facebooku, društvenoj mreži preko koje svakodnevno komunicira s potrošačima, ističe se u priopćenju tvrtke. Osim Zagreba za čije je područje svaki dan pripremljena nova ponuda, tjedno nude tri ponude u Splitu, Rijeci, Zadru i Osijeku.

Hrvatska tvrtka KupiMe otvorila je podružnicu u Mađarskoj gdje je 7. ožujka pokrenula stranicu kuponunk.hu, mađarsku inačicu domaćeg portala za grupnu kupovinu kupime.hr.

Iz tvrtke pritom ističu kako je prvog dana prodano 3.000 ulaznica za kino po povoljnoj cijeni, a ponuda je na zahtjev Mađara ponovljena te je rasprodano još 2.000 ulaznica u roku od tri sata. Nakon lansiranja svoje stranice pred nešto manje od godinu dana, KupiMe je ostvario svojim kupcima 20 milijuna kuna uštede, a stekao i preko 100 tisuća obožavatelja na Facebooku, društvenoj mreži preko koje svakodnevno komunicira s potrošačima, ističe se u priopćenju tvrtke. Osim Zagreba za čije je područje svaki dan pripremljena nova ponuda, tjedno nude tri ponude u Splitu, Rijeci, Zadru i Osijeku.

Inače, proboj u regiju ostvaren je KupiMe stranicama za grupnu kupovinu u Srbiji, Sloveniji, Češkoj, Bugarskoj, Rumunjskoj, a od sada i u Mađarskoj. U KupiMe poručuju kako rade i na prikupljanju zanimljivijih ponuda kroz koje će intenzivno promovirati hrvatski turizam u narednim mjesecima na svim tržištima na kojima posluju.

Poslovni model tvrtke temeljen je na sustavu “grupne kupnje” kojom su mogući popusti i do 90 posto na cijene brojnih proizvoda i usluga. Nakon registracije na stranici, posjetitelj odabere proizvod ili uslugu koju želi i ako isto odabere unaprijed određeni broj drugih korisnika, kupnja je ostvarena.

(pd)

Autor: Poslovni.hr
23. ožujak 2011. u 13:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close