Fokus u turizmu treba staviti na dvije ključne stvari

Autor: Petros Stathis , 19. kolovoz 2020. u 13:32

Prilagodbe su nužne – od strane turističkog sektora, ali i od strane gostiju.

Turistička sezona na Mediteranu je na vrhuncu, barem meteorološki. Sada već jasno svjedočimo ozbiljno niskim brojkama u odnosu na prijašnje godine, no to nam je samo još jedan podsjetnik da se situacija mijenja i da je vrijeme za prilagodbe. U raznim zemljama u regiji vlade i epidemiolozi različito pristupaju kontroli širenja virusa, ali on se širi i vjerujem da ćemo se morati naučiti na suživot s virusom sve dok stručnjaci ne pronađu cjepivo.
Priljev gostiju možemo okarakterizirati kao nestabilan, jer se uslijed mogućeg pogoršanja epidemiološke situacije, čak i oni potvrđeni dolasci vrlo brzo mogu otkazati. Naravno, to izravno utječe na planiranje prihoda i strukturu zaposlenika.
Vjerujem da bi ove sezone fokus turističkog sektora trebao biti na zaštiti zdravlja i dobrobiti zaposlenika i gostiju. Iz tog razloga važno je primjenjivati apsolutno rigorozne mjere higijene – osim što će pridonijeti očuvanju zdravlja, pridonijet će osjećaju sigurnosti i očuvanju dobrog imagea.
S druge strane, na gostima je da osvijeste važnost osobne odgovornosti i poštuju propisane epidemiološke mjere svoje zemlje i destinacije u koju dolaze. S ovim promjenama doći će i do zaokreta u potražnji – gosti će sve više tražiti destinacije koje njeguju održivi turizam, paze na ekologiju i autohtonost svoje ponude. Jednom riječju, turisti će postati izbirljiviji i zahtjevniji, a možemo očekivati i rast u segmentu takozvanog „sporog turizma“ koji podrazumijeva sporiji ritam, detaljno istraživanje i doživljavanje destinacije, održive prakse pružanja i konzumiranja usluge te brigu o utjecaju putovanja na okoliš, društvo i ekonomiju.
Bez obzora na situaciju, turističke destinacije nikako ne smiju odustati od komunikacije – fokus je potrebno staviti na promociju autentičnih iskustava i na taj način ciljati na kvalitetne goste, umjesto na masovnost, koja, kako stvari stoje, još neko vrijeme neće biti primamljiva ni gostima, a ni turističkom sektoru.

Komentirajte prvi

New Report

Close