Degordian osnažio svoj portfolio usluga i lansirao novu agenciju – upoznajte Boiler i ljude koji stoje iza njega!

Autor: Poslovni.hr , 11. srpanj 2024. u 15:34
Foto: Degordian

Degordian je kao agencija poznata po snažnom fokusu na digital među prvima na tržištu napravila ovako značajan iskorak prema tradicionalnom marketingu. Od danas nudi full service portfolio online i offline usluga iz područja brand komunikacija.

Poznato je kako je Degordian startao kao iSTUDIO, prva social media agencija na ovim prostorima. U svojih 15 godina razvio se u digital-first agenciju te značajno proširio svoj portfolio usluga koji koji danas obuhvaća područja marketinga, IT-ja i HR-a. Od prvog dana Degordian je svrstavan u digitalne agencije, budući da je najveći fokus imao upravo na digital, iako nikad nije zazirao od offline svijeta onda kada je to za klijentovo poslovanje imalo najviše smisla. Degordianov Brand Communication unit je izrastao upravo iz social media tima, a danas se bavi komunikacijskim strategijama, brandingom, PR-om, content managementom, social medijom, influencer marketingom, dizajnom, videoprodukcijom i još mnogo toga…

Međutim, Degordian danas lansira Boiler, podbrand nastao upravo iz Brand Communication unita, i time radi veliki korak kojim značajno mijenja svoje pozicioniranje na tržištu. Naime, Boiler nije samo “nastao” – on je evoluirao, i to potezom koji u ovako ozbiljnom opsegu regionalno tržište dosad još nije imalo prilike vidjeti, nadograđujući spektar svojih usluga digitalnog marketinga portfoliom usluga tradicionalnog marketinga te ostvarujući potpunu integraciju digitalnih i tradicionalnih komunikacijskih rješenja, kako bi klijentima mogao ponuditi još veću podršku za rast njihovog businessa.

Degordianovom Brand Communication unitu, a od danas Boileru, pridružuju se tržištu poznata imena: Tomislav Presečki i Saša Ivan. Ovaj iskusni dvojac dolazi u Boiler iz McCanna gdje su radili na leadership pozicijama, i sa sobom donosi čitav novi portfolio usluga koje spadaju u sferu tradicionalnog marketinga.

Zašto je Boiler odlučio zakuhati svoj business pristup?

Dva su razloga: zahtjevi tržišta s jedne i potreba za optimizacijom brojnih marketinških aktivnosti s druge strane.

Tržište komunikacija danas više nego ikada traži 360 integriranu komunikaciju i partnera koji može u potpunosti i jednako kvalitetno pokriti tradicionalne i digitalne kanale komunikacije. Boiler upravo ovdje pronalazi svoju poziciju na tržištu – na spoju oba svijeta, na mjestu kojemu i digitalne i tradicionalne agencije teže – kao 360 kreativna agencija koja klijentima osigurava još veću vrijednost i kvalitetu usluge, no i efikasnost te jednostavnost provedbe marketinških aktivnosti s maksimalnim ROI-jem.

Potreba za optimizacijom marketinških aktivnosti proizlazi iz činjenice da je marketing neophodan svakom poslovanju, a zahtjevi za opsegom aktivnosti svakim danom rastu. Klijent, posljedično, mora surađivati sa sve većim brojem specijaliziranih agencija, kako bi sebi osigurao što veću razinu kvalitete, što veću vidljivost, što bolje rezultate. Međutim, sve to postaje preveliki teret za bilo koga tko pokušava žonglirati toliki broj partnera, kampanja i aktivnosti te u tome leži USP Boilera, koji sada nudi hibridni portfolio usluga i posljedično klijentu rješava problem work overloada – budući da sada sve marketinške aktivnosti može imati pod jednim krovom, smanjuje mu se vrijeme potrebno za suradnju, komunikaciju i koordinaciju aktivnosti, a povećavaju se efikasnost rada i kvaliteta outputa te njegovi business rezultati.

Daniel Ackermann, CEO Degordiana, objasnio je:

Vizija Degordiana je uvijek bila kroz svoje specijalizirane unite pružiti najbolju moguću kvalitetu i vrijednost klijentu. Kako bi to što uspješnije napravio, trenutno je u procesu spin-offa unita u specijalizirane agencije kako bi usluge mogle još bolje i još snažnije opsluživati svoje klijente. Tako su nastali sada već uspješni Builtt, Enstring, a od danas i Boiler. Ovo nije samo spin off, već i veliki merge dviju jako uspješnih priča: Degordianovog Brand Communication unita i snažnog tima tradicionalne komunikacije. Jako vjerujem u ovu priču, jako sam uzbuđen i očekujem da će ozbiljno protresti domaću komunikacijsku scenu.”

Tko je Boiler, nova agencija na tržištu?

Boiler je agencija s jedinstvenim pozicioniranjem na tržištu koja klijentima jednako kvalitetno nudi i online i offline komunikacijske aktivnosti povezane u jedan hibridni portfolio usluga. Naime, u ovakvom novom sastavu, Boiler ima stručnjake koji u svojim nogama imaju 15 godina iskustva rada u digitalu te i po 25 godina iskustva rada u tradicionalnom marketingu.

Ovim potezom razvili smo agenciju koja klijentima pomaže u snalaženju kroz košmar komunikacijske tranzicije, ne srameći se tradicionalnog i ne ignorirajući novo, koristeći sve storytelling alate kako bi poruke klijenta ostvarile maksimalan i dugoročan učinak na ciljanu skupinu. Svojim dosadašnjim iskustvom i znanjem, agencija je osposobljena voditi najveće i najzahtjevnije klijente u regiji, ali ih također, ako treba, zna i iznenaditi ponudom stvari koje dosad još nisu imali prilike isprobati. Fokus djelovanja stavljamo na stvaranje vrijednosti za klijenta koju postižemo efikasnom komunikacijom i razumijevanjem navika potrošača. Ukratko, zadaća nam je da na najbolji mogući način adresiramo poslovne izazove klijenata u novim komunikacijskim okolnostima.” – objasnio je Tomislav Presečki, CEO Boilera.

Tko je pojačanje koje dolazi u Boiler?

Ovaj tržištu poznati duo sa sobom donosi prvenstveno poznavanje usluga tradicionalnog marketinga te dugogodišnje iskustvo rada i upravljanja u tradicionalnim agencijama – oni će biti nositelji ove vertikale usluga u Degordianovoj specijaliziranoj agenciji Boiler.

Tomislav Presečki – Pres, koji je došao na poziciju CEO-a Boilera, ima 25 godina iskustva rada u nekim od najvećih hrvatskih agencija kao što su Digitel, BBDO i McCann, ali i nekoliko godina iskustva rada “na klijentskoj strani”. U tih 25 godina, njih 10-ak proveo je na upravljačkim pozicijama, a neki od najvećih klijenata s kojima je surađivao uključuju Hrvatski Telekom, EPH, RBA i Mastercard.

Saša Ivan došao je na poziciju Client Services Director u Boileru, svojih je preko od 20 godina iskustva skupljao radom u medijima i agencijama – četiri godine radio je na NovaTV, a čak 18 godina proveo je u McCannu, radeći na Coca Coli, Ledu, Jani, Mastercardu, RBA, Francku, Fordu i drugim najpoznatijim brandovima u regiji i svijetu, a za svoj sljedeći korak u karijeri kaže:

Ponosan sam biti dio ove uzbudljive priče koja kuplja timove stručnjaka iz oba područja kako bismo pružili jedinstvenu i inovativnu komunikacijsku uslugu na tržištu. Ova sinergija omogućit će ostvarivanje svih potreba i ciljeva naših klijenata, pružajući im vrhunsku uslugu i rezultate. Radujem se što ćemo zajedno oblikovati budućnost oglašavanja i postaviti nove standarde u industriji.”

Kako će Boiler zakuhati regionalno tržište?

Njih dvoje, zajedno s Anom Marijom Malić, dosadašnjom direktoricom Brand Communication unita u Degordianu, koja i dalje nastavlja biti dijelom leadershipa u Boileru, kapacitete i potencijal Boilera nastavljaju razvijati integracijom kreative, odnosno rada zaposlenika te digitalnih alata i proizvoda. Motivacija tima na najvišoj je razini, znajući da su ključni dio agencije koja ne prati, već planira kreirati hot trendove u regiji.

Komentirajte prvi

New Report

Close