Istraživanje upotrebe kreditnih kartica (Credit Card Monitoring) pokazuje da je 94 posto hrvatskih građana čulo za American Express karticu što ju potvrđuje kao vodeću na domaćem tržištu. Također, i na razini uz podsjećanje Amex stabilno drži najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirano blagi rast, a najčešće se navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika) na kojoj također bilježi rast.
Najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji 'Top of the Mind', odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor, što je iznimno značajan indikator prepoznatljivosti brenda, stoji u pripćenju PBZ Carda, frašizera za American karticu koja je prihvaćena na više od 35.000 prodajnih mjesta u zemlji. Istraživanje pokazuje da šest posto ispitanih planira početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je American Express.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu