Tako barem misle u Volkswagenu, jednom od najvećih svjetskih industrijskih koncerna. Ne očekujte ništa radikalno, ali imajte na umu da Seat i Škoda zasigurno neće ostati ono na što ste navikli, piše Index.hr
I ne samo to. Za Škodu je djelovalo da je svojim asortimanom i cijenama otišla stepenicu gore, dok je Seat zadržao dostupnost uz razigrani mediteranski štih. Tako AutomobilWoche izvještava kako će upravo Seat otići gore, dok se Škoda vraća među narod.
Škode bi tako opet trebale postati dostupnije pa će moći lakše konkurirati modelima iz Hyundaija i Kije, pa čak i onima rumunjske Dacije. Istovremeno, Seat će biti još emocionalniji, vjerojatno svojevrsni most prema premiumu.
"Želimo u budućnosti jasnije izraziti osobnost pojedinih marki. Seat bi mogao biti još emocionalniji, kao što su to pokazale Cupre. Škoda će poslužiti na tržištu istočne Europe, posebno za one koji traže funkcionalnost", rekao je za njemački magazin Michael Jost, glavni strateg VW koncerna.
Ako se pitate što to znači za buduće kupce, odgovor je jasan. Seatovi modeli će biti još skuplji, ali i još ozbiljniji rivali Alfa Romeu, marki koju je pod svoje htio Ferdinand Piech. Škoda je već otišla gore s cijenom pa će vrlo vjerojatno u budućnosti izgubiti na atraktivnim i skupim dodacima, ali i biti dostupnija.
I ono bitno, Jost je osobno obećao kako se usprkos brojnosti modela oni neće preklapati. Tako primjerice Europa neće vidjeti Tiguana Coupe, jer sličan model već postoji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu