U prvih devet mjeseci ove godine ukupno je prodano 50.073 novih putničkih automobila, što je 20,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju kada ih je prodano 41.505, dok je samo u rujnu put do kupca našlo 2.906 auta, uz rast od 3,9 posto, podaci su Promocije plus.
U tri ovogodišnja kvartala najviše je prodano Volkswagenovih novih vozila, 7.376, a taj proizvođač ima udjel u ukupnoj prodaji od 14,7 posto. Drugi je Renault s 4.937 prodanih vozila i udjelom od 9,8 posto, treći Opel s 4.753 prodana auta i udjelom od 9,4 posto. Ove se godine dobro prodaju i četvrtoplasirana Škoda (4.484) te Suzuki (3.092).
U premium segmentu, zanimljivo je, u dosadašnjem tijeku godine prodano je 78 Porschea, 1.618 Audija, 1.211 BMW-a te 992 Mercedesa.
Najtraženije vozilo u prvih devet mjeseci bila je Škoda Octavia s prodajom od 2.590 komada. Renault Clio drugi je najprodavaniji novi auto na hrvatskom tržištu (2.317 prodanih), a treći je Volkswagen Polo (1.779).
I u rujnu je najbolje išla Škoda Octavia: toga je mjeseca, naime, 126 kupaca odabralo taj model. Renault Megane s prodajom od 107 komada bio je na drugom mjestu, Ford Focus treći (96 vozila). Relativno dobro prodavala se i Opel Insignia sa 89 prodanih primjeraka.
U devet mjeseci 55,8 posto kupaca (njih 27.937) odabralo je vozilo na benzinski pogon, a 42 posto ili 21.027 na dizelski. Električnih vozila prodano je 57 (udjel 0,1 posto), a hibrida 619 (udjel 1,2 posto).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu