Poznata marka automobila ukida jedan popularni i uvodi potpuno novi materijal u svoje modele

Autor: Poslovni.hr , 28. rujan 2021. u 11:07
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Biti progresivan proizvođač automobila znači da se moramo pozabaviti svim područjima održivosti, a ne samo emisijama CO2.

Volvo Cars objavio je da zauzima etički stav za dobrobit životinja u svojim potpuno električnim automobilima. Počevši s novim C40 Recharge, svi novi potpuno električni modeli Volva – a do 2030. Volvo planira nuditi samo takve – bit će potpuno bez kožnatih elemenata. Kako bi to bilo izvedivo, Volvo Cars aktivno radi na pronalasku visokokvalitetnih i održivih izvora za mnoge materijale koji se trenutno koriste u široj automobilskoj industriji. Do 2025. godine namjerava uspostaviti sustav u kojem bi se 25 posto materijala u novim autima sastojalo od recikliranog tekstila i tekstila na biološkoj osnovi, budući da do 2040. želi ostvariti potpuno kružno poslovanje. Također, zalaže se za to da svi njegovi izravni dobavljači, uključujući dobavljače materijala, do 2025. godine prijeđu na korištenje 100 posto obnovljive energije, piše Večernji list.

Prelazak tvrtke na interijere bez kože također je potaknut zabrinutošću zbog negativnih utjecaja stočarstva i krčenja šuma na okoliš. Procjenjuje se da je stočarstvo odgovorno za oko 14% globalnih emisija stakleničkih plinova iz ljudske aktivnosti, a većina dolazi iz uzgoja goveda. Umjesto unutrašnjosti s kožnatim elementima, Volvo Cars će ponuditi druge mogućnosti, poput visokokvalitetnih održivih materijala s biološkim i recikliranim izvorom. Primjerice, Nordico, njegov novi materijal za interijer, sastojat će se od tekstila napravljenog od recikliranog materijala, poput PET-boca, materijala nastalog na biološkoj osnovi, iz održivih šuma u Švedskoj i Finskoj, te čepova recikliranih iz vinske industrije. Ovaj će materijal debitirati u sljedećoj generaciji modela Volvo. Volvo Cars nastavit će nuditi i kombinacije vune koju isporučuju dobavljači za koje je potvrđeno da koriste odgovoran izvor, jer se tvrtka trudi osigurati potpunu sljedivost i dobrobit životinja u svojem lancu opskrbe vunom.

– Biti progresivan proizvođač automobila znači da se moramo pozabaviti svim područjima održivosti, a ne samo emisijama CO2. Odgovorna opskrba važan je segment tog posla, uključujući poštivanje dobrobiti životinja – rekao je Stuart Templar, direktor globalne održivosti u tvrtki Volvo Cars. Volvo Cars također nastoji smanjiti uporabu neiskorištenih proizvoda stočarstva koji se obično koriste u proizvodnji plastike, gume, maziva i ljepila, i to kao dio materijala ili kao procesna kemikalija u proizvodnji ili obradi materijala. Tvrtka čini ovaj korak jer vjeruje kako, premda je izostanak kože zapravo korak u pravom smjeru, samo to ne čini unutrašnjost automobila veganskom.

Komentirajte prvi

New Report

Close