‘Početnica’ educira kako izabrati brokera

Autor: Božica Babić , 23. travanj 2015. u 22:00
Anđela Šutija, Aon/DV/PIXSELL

Izravnim angažiranjem posrednika “potopili” struku i javne pozive.

Priprema i provedba natječaja za odabir posrednika u osiguranju "početnica" je zamišljena kao edukativno štivo svim subjektima koji u svom poslovanju u nekom razdoblju moraju angažirati posrednike radi ugovaranja polica osiguranja.

Nastala je iz pera stručnjaka brokerske tvrtke Aon, članice multinacionalke koja posluje u 120 država i broji više od 65 tisuća djelatnika. Aon je u Hrvatsku došao 2000., ima deset zaposlenih, prihod je do nedavno kontinuirano rastao i to visokim stopama, sa 4,6 milijuna u 2009. na 9,4 milijuna u 2013. uz dobit od 2,4 milijuna kuna. Na ovaj potez potaknuli su ih, iznosi direktorica hrvatske kuće Aon Anđela Šutija, nedorečeni zakoni koji otvaraju prostor za veliku netransparentnost.

Stoga su ciljano investirali u tiskanje "početnice" i poslali je na više od 300 adresa, među kojima su najbrojnije državne i javne institucije, te mnogi poduzetnici, ali i mediji. Aon je, podsjeća, proteklih godina konstantno radio na razvoju brokerske branše, sukladno kriterijima i praksi razvijenih zemalja gdje sve korporativne poslove za industriju osiguranja vode upravo brokeri. U Hrvatskoj se međutim, upozorava, unatrag godinu-dvije tržište uvelike odmiče od takva profesionalnog postupanja. Na cijeni više nisu reference, iskustvo i struka nego nekakvo "povjerenje" između naručitelja i posrednika pa su izravni angažmani gotovo ukinuli javne pozive. 

Komentirajte prvi

New Report

Close