Još otkako su Cherokee, RAV4 i ostatak ekipe zarazili tržište idejom povišenog terenskog vozila koje i nije za teren, tržište su preplavili u svim veličinama i oblicima, od urbanih crossovera, pa sve do atraktivnih bezvremenskih grdosija svojstava vrlo bliskih klasičnom terencu.
Ponuda je najgušća u kompaktnom segmentu, gdje su crossoveri u potpunosti izbacili monovolumene, a dobrano ugroženi su i karavani, pa čak i klasične trovolumenske forme. Situacija na tržištu je takva da su povišena SUV vozila preuzela primat u svim segmentima. Upravo takvi, teški, veliki i, ruku na srce, rastrošniji modeli aktualni su trend baš u vrijeme kad su svima puna usta ekologije i tzv. pristupa održivog razvoja., piše Index.
Tko je još ostao?
Vjerovali ili ne, marke koje trenutno nemaju SUV model možete nabrojati na prste jedne ruke ako govorimo o mainstream ponudi, odnosno na dvije ruke ako ubrojimo automobilsku egzotiku. Motor1 ih je izbrojao ukupno 11, a ako pogledamo one u Europi, ponuda pada na jednoznamenkast broj.
Aktualna situacija je sljedeća. SUV u svojoj gami nemaju Abarth, Alpine, Bugatti, Chrysler, Ferrari, Lancia, Lucid, McLaren, Pagani, Polestar, Ram.
Vratimo li se popisu, posebno se izdvajaju Abarth i Lancia. Međutim, i ove dvije marke će uskoro imati povišeni model u ponudi. Isto vrijedi i za ekskluzivni Ferrari koji je već najavio Purosangue, a po svemu sudeći, nešto slično ponudit će i Bugatti. Jedina marka na izdvojenom popisu koja se usprkos dokazanom profitu koji SUV segment donosi zavjetovala da neće ući u SUV vode je McLaren.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu