Allianz osiguranje predstavilo je nove proizvode osiguranja automobila i imovine koji su jednostavniji i razumljiviji potrošačima. Osiguranja automobila i imovine prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza što ih čini bitno razumljivijim.
Na ovakav iskorak i približavanje potrošačima Allianz se odlučio potaknut rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na 5000 ispitanika u regiji. Njih 38 posto priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72 posto) ili teški za razumjeti (30 posto). “I praksa i konkretni podaci o ulaganjima u osiguranje pokazuju da ozbiljno zaostajemo za ostatkom Europe. Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti građana”, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave Allianz osiguranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu