Odsada u novčaniku drugačije kartice, radi se o jedinstvenom proizvodu na hrvatskom tržištu

Autor: Darko Bičak , 26. studeni 2020. u 07:36
Kartica Prijateljica prirode otisnuta je i personalizirana prirodnim bojama, a njome AKD prati nacionalnu razvojnu strategiju, Foto: PD

Državna tvrtka krenula u Zagrebu izrađivati ‘eco-friendly’ biorazgradive kartice i prateće etuije, promičući time održivost

Statistike Hrvatske narodne banke (HNB) pokazuju da je u Hrvatskoj broj nacionalnih kartičnih platnih transakcija zadnjih pet godina povećan za 58%, a ukupna vrijednost transakcija za 47% te hrvatski građanin u novčaniku ima u prosjeku 2,55 platnih kartica, što nas svrstava na sam vrh EU. Stoga su istekle kartice zbog svoje velike količine postale i ekološki problem.

Upravo je to bio motiv i Agencije za komercijalnu djelatnost (AKD) koja odnedavno u svojim pogonima na zagrebačkoj Savskoj cesti izrađuje kartice od biorazgradivog i eko materijala, čime ujedno prati nacionalnu razvojnu strategiju. Kako su jučer izvijestili iz AKD-a, takve kartice su jedinstven proizvod na hrvatskom tržištu, a idealan su izbor za klijente kojima su briga za okoliš i održivost u središtu poslovanja. Kartica “Prijateljica prirode” je biorazgradiva kartica na bazi žitarica koja je otisnuta i personalizirana prirodnim bojama. Uz eco-friendly kartice, dostupni su i prateći eko etuiji koji su također izrađeni od biorazgradivog materijala, navode iz AKD-a. Dodaju da implementacijom novih, inovativnih proizvoda nastavljaju pratiti zahtjeve tržišta, opredjeljujući se za održivi razvoj, odgovorno i djelotvorno upravljanje energijom i zaštitom okoliša te društveno odgovorno poslovanje, a pri čemu svojim kupcima kontinuirano osiguravaju najbolja svjetska IT rješenja i usluge. AKD je državna tvrtka koja razvija napredna IT rješenja u području identiteta i sigurnosti, napredne sustave sljedivosti i pruža usluge bankarskom sektoru. Specijalizirana je za proizvodnju osobnih iskaznica, putovnica, viza, vozačkih dozvola te je vodeća tvrtka u Hrvatskoj u domeni zaštićenog tiska i visoko kompleksnih i tehnički zahtjevnih tiskarskih rješenja. Kao dio državne infrastrukture sudjeluje u strateškim projektima državne uprave u području digitalizacije poslovnih procesa.

Hrvatski građani su dobro prihvatili moderne tehnologije u financijama te, prema podacima HNB-a, 26% potrošača i 50% poslovnih subjekata u Hrvatskoj ima ugovorenu uslugu internetskog bankarstva. Raste i broj korisnika mobilnog bankarstva, a broj transakcija mobilnog bankarstva veći je od internetskog bankarstva.

Komentirajte prvi

New Report

Close