Imidž marke ima vrlo važnu ulogu za proizvođače u automobilskoj industriji. Sukladno tome, cijela industrija čeka rezultate različitih studija o imidžu, kakva je i ona poznatog magazina Auto Bild, jer one vrlo točno odražavaju trenutnu poziciju 37 najvažnijih marki automobila.
Kupci uz svaku marku povezuju različita svojstva i karakteristike. Za jednog proizvođača automobila prva je stvar koja pada na pamet kvaliteta, kod drugog sportski izgled, a trećeg uravnoteženi omjer dobivenog za uloženo.
Ta slika, koja je duboko utisnuta u našim glavama, utječe na nas i naše odluke o kupnji – svjesno ili nesvjesno. Ocjene marki podijeljene su po segmentima. U svakoj od 14 klasa postoji pobjednik za kategorije “Kvaliteta”, “Dizajn” i “Odnos cijena/kvaliteta”. Ukupni pobjednik tada se određuje na temelju prosjeka tih vrijednosti.
Očigledno Nijemci obožavaju sve marke VW grupe, jer njihova je dominacija očigledna. Posebice dobro stoji Audi koji ima najviše pobjeda u ocjenjivanju kvalitete, a čak je tri puta konačni pobjednik. Zanimljivo, njihov se uspjeh proteže kroz različite segmente, prenosi Index.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu