Neživotna osiguranja rastu na prodaji auta

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL , 13. rujan 2016. u 22:00
Premija klasičnog životnog osiguranja pala 11,56%/FOTOLIA

Urušavanje premija nastavilo se u kolovozu, ukupna bruto premija 6,07 mlrd. kn.

Trend pada osiguravateljskih premija nije se promijenio ni u kolovozu; prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje ukupna bruto premija iznosi 6,07 mlrd. kn i 0,71% je niža nego u isto vrijeme lani.  

Neživotna osiguranja rastu isključivo zahvaljujući povećanoj prodaji automobila pa je u prvih osam mjeseci prodano 47.156 polica više nego lani (rast 3,34%). Da nije toga, zbog liberalizacije tržišta autoosiguranja i pada cijena polica i dalje bi bilježila minuse jer je prosječna premija u obveznom autoosiguranju pala novih 7,89% na godišnjoj razini, na 918,35 kn u odnosu na 997,05 kn u isto vrijeme 2015. Premija neživotnih osiguranja rasla je 0,42%, na 4,16 mlrd. kn i u ukupnoj premiji ima udio 68,50%. Pad životnih osiguranja traje cijelu godinu, a u kolovozu je iznosio 3,10%, s premijom od 1,91 milijardi kuna.

U ukupnoj premiji životna osiguranja sudjeluju 31,5 posto, dok im je lani udio bio veći – 32,28 posto. Premija klasičnog životnog osiguranja pala je čak 11,56 posto, na 1,50 mlrd. kn, a nasuprot njima, 93,74 posto rasla je premija životnih i rentnih osiguranja kod kojih ugovaratelj snosi rizik ulaganja. No, njihova je baza mala i sad iznose 281,76 milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close