Poslovna 2025.
Poslovna 2024.

Naša glavna uloga je učiniti društvo što otpornijim na izazove i pružiti sigurnost građanima

Marijana Jakovac, predsjednica Uprave Allianz Hrvatska.

Marijana Jakovac
29. studeni 2023. u 22:00
Marijana Jakovac, Allianz Hrvatska/Tomislav Marić

Ni u ovoj nas godini nisu zaobišli brojni ekonomski i geopolitički izazovi koji nas oblikuju kao industriju i povećavaju nesigurnost u poslovnom okruženju. Inflacija je i u 2023. bila u središtu pozornosti zbog pritiska na troškove i adekvatno upravljanje cijenama proizvoda na tržištu osiguranja, a njeni glavni pokretači kao što su rastuće cijene energenata, manjak radne snage i kvalificiranih radnika istaknuli su se kao ključni poslovni rizici.

Paralelno, geopolitičke nestabilnosti su i dalje u svom punom zamahu što još jednom dokazuje činjenicu da se kao industrija trebamo brzo prilagođavati na sve izazove i spremno na njih odgovoriti.

Cijene auto dijelova rastu i do dva puta više od inflacije što je uzrok porasta iznosa prosječne štete do čak 20 posto. Analize pokazuju kako hrvatski građani plaćaju skuplje dijelove u odnosu na znatan dio EU zemalja, a bez jasnog razloga zašto je to tako.

Prosječna auto šteta veća 20 posto

Cijene auto dijelova rastu i do dva puta više od inflacije što je uzrok porasta iznosa prosječne štete do čak 20 posto.

Zdravstvena reforma donijela je problem rasta troškova zdravstvene zaštite što se odrazilo na rast cijena zdravstvenih usluga i premija zdravstvenih osiguranja. Nastavno na kontinuirane promjene u zdravstvenom sektoru i povećanje cijena zdravstvenih usluga potrebno je aktivno pratiti rizike vezane uz taj segment poslovanja.

Ovog ljeta svjedočili smo katastrofalnim olujama, poplavama i tučama koji su, nažalost, postali dio naše svakodnevice, a posljedica su klimatskih promjena. Osiguranja od katastrofalnih posljedica klimatskih promjena nisu podržana od strane državnih tijela pa u takvim situacijama osiguravajuće kuće, putem isplate šteta na temelju pokrića ugovorenih polica, osiguravaju građanima financijska sredstva kako bi lakše prebrodili velike štete s kojima se suočavaju. Osjetan je pritisak na troškove šteta neživotnih osiguranja, posebice motornih vozila i imovinskih osiguranja koji se povezuju s utjecajima tuče.

Naša je uloga kao osiguravatelja u kriznim situacijama ključna jer klijentima pružamo rješenja koja će njihovu budućnost učiniti sigurnijom, a u trenucima nevolje omogućujemo im pravovremenu i brzu uslugu kako bi lakše prebrodili teške životne situacije. Zbog toga u Allianzu kontinuirano implementiramo tehnološke inovacije u poslovanje testirajući umjetnu inteligenciju i napredne analitike u svim segmentima poslovanja.

Zadovoljstvo klijenata fokus je poslovanja u Allianzu. Stoga kroz automatizirane procese rasterećujemo prodajnu mrežu od manualnih radnji kako bismo klijentima pružili što kvalitetniju uslugu. Također, nastavljamo ulagati u razvoj prodajne mreže u vidu dodatnih partnera u ekskluzivnom i neekskluzivnom kanalu, kao i u edukaciju prodajne mreže kako bi se osigurala visoka razina kvalitete usluge i dodatno unaprjeđivali standardi koji će pratiti razvoj novih proizvoda i usluga.

Uz sve izazove, industrija osiguranja ostaje dinamično područje koje se prilagođava promjenama i traži inovativna rješenja. Pravilnim upravljanjem rizicima, ulaganjem u tehnologiju i fokusiranjem na potrebe klijenata, moguće je prevladati izazove i ostvariti održiv rast u budućnosti.

New Report

Close