Najavljeno spajanje Kvarnera i Heliosa

Autor: Božica Babić , 12. studeni 2012. u 22:00
Novo zajedničko ime - Wiener osiguranje

Ovim povezivanjem nastat će snažan brend koji će forsirati daljnji rast.

Društva Kvarner i Helios u 2013. poslovat će objedinjeni i s novim zajedničkim imenom – Wiener osiguranje, najavio je njihov vlasnik, Vienna Insurance Group AG Wiener Versicherung Gruppe (VIG). Bečki osiguravatelj spajanjem Kvarnera i Heliosa zapravo završava projekt restrukturiranja svojega portfelja u Hrvatskoj, koji je započeo u prosincu 2009.

U toj prvoj fazi integrirao je Cosmopolitan life i Helios, a novonastalo društvo tržištu je predstavljeno početkom lipnja 2010. Stoga je najava i ovoga spajanja zapravo više formalne naravi. Iako iz sjedišta Kvarnerove i Heliosove matice ističu kako tek čekaju da spajanje odobri Hrvatska agencija za nadzor financijskog tržišta, pretpostavka je, s obzirom na prethodno odrađeni projekt, da je i ovaj postupak ušao u završnu fazu te da će novo društvo startati najkasnije do ljeta iduće godine. Ovim povezivanjem, naglašavaju u bečkom VIG-u, nastat će snažan brend koji će forsirati daljnji rast. Osim toga, ističu, intenzivnija prisutnost na tržištu bit će dodatna mjera kako bi se još većom prodajnom snagom optimalno iskoristili postojeći potencijali. Helios se nakon spajanja s Cosmopolitanom tržišno stabilizirao i prvih devet mjeseci 2012. zaključio je rastom premije od 6,1 posto, na 133 milijuna kuna.

Kvarner se pak unatrag dvije godine, premda na toj adresi nisu pripravni otkriti uzroke, suočava s turbulentnim padom premije, a u tom je razdoblju bilo i nekoliko promjena unutar Uprave društva. Ovogodišnji rujan Kvarner je završio sa 308 milijuna kuna premije, što je 9,6 posto manje nego u rujnu 2011. Spajanjem društava premija novonastalog Wiener osiguranja teoretski raste na 441 milijun kuna uz tržišni udio od 6,42 posto. O kakvim se problemima u poslovanju radi dovoljno je podsjetiti da je u 2008. premija Kvarnera iznosila 538 milijuna uz tržišni udio od 5,57 posto. Premija Heliosa bila je 113, a Cosmopolitana 82 milijuna, tada su držali 1,17, odnosno 0,85 posto udjela na tržištu.   

Komentirajte prvi

New Report

Close