METRO, vodeći međunarodni veleprodajni lanac, i ove je godine uvršten u Dow Jones indeks održivosti čime je potvrdio svoju predanost održivom poslovanju koje je ključni element poslovnog modela tvrtke. METRO je šesti put zavrijedio mjesto u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing) zasluživši pozitivne ocjene, pogotovo u područjima strategije prilagodbe klimatskim promjenama, zdravlja i prehrane te GMO-a.
„Održivost utječe na sve: tvrtke i potrošače, ugostitelje i goste, trgovce i njihove kupce. Pozitivne ocjene koje je METRO zavrijedio u sklopu Dow Jones indeksa još jednom su potvrdile naše napore na ovom području i pokazale nam koliko je važna svakodnevna suradnja s našim kupcima, kako bismo osigurali odgovorno korištenje svih svojih resursa. Održivo poslovanje jedno je od METRO-ovih vodećih načela, a u trenutnim uvjetima svima nam je postala još jasnija važnost ekološke, ekonomske i socijalne odgovornosti kako bismo gradili još jaču zajednicu. Mi u METRO-u poslujemo i živimo u skladu s tom odgovornošću te nastavljamo predano raditi na postizanju svojih dugoročnih ciljeva u području održivosti”, naglasila je Veronika Pountcheva, globalna direktorica za Korporativnu odgovornost u METRO AG.
Dow Jones indeks održivosti međunarodno je priznati pokazatelj održivosti poslovanja, a u ovogodišnjoj procjeni sudjelovalo je oko 3.500 tvrtki iz cijeloga svijeta. U kategoriji Prodaja prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing), u kojoj se procjenjuje METRO AG, poziv na procjenu održivosti prihvatila je 41 tvrtka. Popis pitanja za procjenu redovito se proširuje, a ove su godine u procjenu prvi put uvrštena pitanja o omjeru održivih ambalažnih materijala kao što su staklo, papir i plastika ili reciklirana plastična ambalaža. METRO je u procjeni postigao 81 bod i time zadržao reputaciju jednog od najodrživijih svjetskih trgovaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu