Današnjim online trgovcima i ulagačima najvažnija je učinkovitost i to im je glavni kriterij u odabiru financijskih imovina i instrumenata. Svom portfelju pristupaju holistički, odmjeravajući odabir tržišta i imovina s kojima će trgovati, ali istovremeno imaju sve veća očekivanja od platforme na kojoj trguju. Oni su iznimno mobilni i nisu spremni na kompromise u brzini, učinkovitosti i funkcionalnosti kada mijenjaju okruženja u kojima trguju, odnosno stolno računalo ili mobilne uređaje.
Pokazuje to istraživanje Saxo Banke prije razvoja nove intuitivne platforme SaxoTraderGO za trgovanje dionicama, robama i svim drugim vrijednosnim papirima, među gotovo 3000 klijenata diljem svijeta. Na osnovu njihovih očekivanja i komentara danska investicijska banka osmislila jedno od najmodernijih tehnoloških rješenja na svijetu koje omogućava praćenje više od 30.000 instrumenata preko FX-a, CFDs-a, Ročnica, Opcija i Dionica.
Ulagači su tako komentirali da su im konkurentne i transparentne cijene najvažnije u odabiru trgovca preko kojeg će ulagati, odnosno čak dvije trećine ispitnika ocijenilo je to prioritetom za odabir. Samo pet posto sudionika istraživanja ocijenilo je važnim preporuke prijatelja i kolega, što pokazuje da su mali ulagači oprezni i procjenjuju na osnovu činjenica, a ne emocija.
Paralelno uz dostupnost financijskih instrumenata, brzina i kvaliteta izvršavanja naloga također su pri vrhu ljestvice prioriteta za željenu učinkovitost, što je pokazatelj da su mali trgovci sve profesionalniji u svojim ulaganjima, kako se smanjuje jaz između institucionalnih i privatnih ulagača. Potvrđuju to i želje ispitanika da se u platformama trebaju poboljšati grafički prikazi i jednostavnost korištenja, što su bile neke od najčešćih istaknutih komentara za unapređenje postojećih servisa.
Zanimljive su i razlike u regijama koje su se iskristalizirale u istraživanju. Klijenti iz regije Azija-Pacifik, naročito oni u Hong Kongu i Singapuru, ocjenjuju konkurentnost cijene kao najvažnijima, sa 85 i 67 posto udjela u odgovorima da im je to najvažniji faktor u odabiru trgovca i platforme. No, to se pokazalo najmanje važnim klijentima iz Moskve i tek je 29 posto njih u istraživanju reklo da im je cijena usluge odlučujuća u odabiru.
Sudionici istraživanja u Parizu, Milanu i Moskvi ocijenili su brzo izvršavanje naloga najvažnijima, dok je to pak najmanje bilo važno onima u Kini.
Funkcionalnosti za upravljanje rizikom također je ocjenjivano u istraživanju te su sudionici iz Kine i RusijE ocijenili niske marže za trgovanje kao iznimno važne dok su klijenti u Australiji, Poljskoj i Španjolskoj znatno svjesniji rizika i ne pridaju važnost zahtjevima za niske marže.
Klijenti u Kini i južnoj Africi uvijek su 'gladni' novog sadržaja, odnosno analize i mišljenja su im iznimno važni, za razliku od onih u Hong Kongu.
Klijenti iz srednje i istočne Europe najotvoreniji su pak za trgovanje i primjerice oni u Poljskoj, Rusiji i Češkoj kao najvažnijima smatraju pristup financijskim instrumentima i tržištima, za razliku od sudionika u istraživanju iz Milana i Pariza što pokazuje da su oni skloni trgovanju na domaćim tržištima.
Ujedno, upravo su klijenti iz Milana i Pariza ocijenili preporuke prijatelja kao najmanje važne u njihovoj odluci za odabir platforme i trgovca, za razliku od ispitanika u Južnoafričkoj Republici i Velikoj Britaniji koji su ipak skloniji poslušati iskustva i preporuke najbližih osoba, zaključuju u istraživanju analitičari danske investicijske banke.