Laqo, prvo digitalno osiguranje Croatia osiguranja (CO), otvorilo je muzej u metaverzumu, konkretnije na Decentralandu, jednoj od najpoznatijih metaverzum platformi.
Laqo je tako prva velika domaća kompanija, i među rijetkima u svijetu, koja je odlučila zakupiti prostor u virtualnom svijetu te ga koristiti za promociju i marketing, za što ga tvrtke najčešće i koriste.
Nastavak je to ulaganja u inovacije, a muzejom u virtualnom svijetu žele dočarati “tradicionalno” iskustvo sklapanja police osiguranja, objasnila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj CO-a.
Posjetitelji virtualnog Laqo muzeja imat će priliku vidjeti obrasce koje je prije prelaska u digitalnu varijantu bilo potrebno ispuniti, ali i iskusiti čekanja u redu na sklapanje police. Također, kroz ovu platformu moći će saznati sve o uvjetima i načinima sklapanja osiguranja u Laqo-u.
“Ne znamo što budućnost nosi, no vjerujemo da je ona u ovom svijetu i mi želimo tu biti”, rekla je Zovko koja nije htjela otkriti koliko su uložili u ovaj način promocije. “Investicija je zanemariva”, kratko je poručila.
Laqo muzej za CO je radila poznata agencija Bruketa&Žinić&Grey, a njezin kreativni direktor Davor Bruketa otkiva da im je ovo bilo prvo iskustvo gradnje kampanje u metaverzumu. “Motiv muzeja je motivacijski, no očekujemo da će se tamo događati važne stvari koje će utjecati na biznis i na društvo”, kaže Bruketa.
Laqo, odnosno Croatia osiguranje, stoga želi biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, no ostati broj jedan na tržištu iziskuje konstantna ulaganja. U protekle tri godine investicije samo u digitalizaciju iznosile su 30 milijuna eura, rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave. Broj zaposlenika u IT udvostručili su na 200.
U CO tvrde da su ulaganja urodila plodom. “Kada smo prije tri godine pokretali Laqo govorili su nam da digitalno osiguranje u Hrvatskoj nema smisla, a danas smo prvi po zarađenoj premiji među digitalnim osiguravateljima te najbrže rastuće digitalno osiguranje”, rekla je Zovko
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu