Kentbank krenuo u marketinški proboj na tržištu

Autor: Ana Blašković , 23. listopad 2012. u 22:01
Ugovor su potpisali čelnik Kentbanka M. Sabaz i direktor KK Cibona Z. Antunović

Od sredine siječnja uvodimo novi informacijski sustav i nakon toga na tržište dolazimo s novim proizvodima, rekao je čelnik banke Murat Sabaz.

Nakon što je Banka Brod, koju je prošle godine preuzela turska Süzer grupa, u srpnju promijenila ime u Kentbank, krenula je u marketinški proboj na domaćem tržištu. Ime Kentbanka ubuduće će nositi i košarkaši Cibone na svojim dresovima jer je ta banka u utorak postala Cibonin glavni sponzor, no klub zadržava svoje ime. Vrijednost sponzorskog ugovora, koji su potpisali predsjednik Uprave Kentbanka Murat Sabaz i direktor kluba Zdenko Antunović, nije objavljena. "Cibona je važan klub u Hrvatskoj i zato smo željeli biti njezin sponzor. Vrijednost ugovora ne mogu otkriti, no ne radi se o malom iznosu", rekao je Sabaz.

Bankar pod košem

Novinarima je otkrio da je jedan od razloga što je odluka o sponzorstvu sporta pala na košarku, a ne, primjerice, daleko popularniji nogomet, bio što je i sam dugo vremena trenirao košarku u vrijeme kad je legendarni Dražen Petrović bio jedan od najpoznatijih košarkaških imena u Turskoj. "U posljednjih godinu i pol radimo na povratku Cibone na mjesto koje joj pripada, a financije su tu bitna, iako ne i najvažnija stavka. Ponosni smo što je turska tvrtka prepoznala ulaganje u Cibonu", rekao je predsjednik kluba Ivica Lovrić. Poznato je da se u proteklih godinu i pol taj košarkaški klub intenzivno restrukturira zbog nagomilanih obveza. Dug od 89,6 milijuna kuna, prema Lovriću, "gotovo je sveden na nulu i ne opterećuje poslovanje". Dogovorenim sporazumom Kentbank postaje vodeći sponzor zagrebačkoga košarkarškog kluba u čemu, barem za ovu godinu, preuzima vodeću palicu od dugogodišnjeg sponzora Francka.

Ulaznica za Europu

Iako će i sami bankari reći da je trenutna situacija na bankarskom tržištu izuzetno teška, a mogu se čuti i glasine da bi neke od većih grupacija otišle iz Hrvatske, u Kentbanku tako ne razmišljaju. Ulazak na hrvatsko tržište turskoj je grupaciji ulaznica na tržište EU, ali i prilika za iskorak u regiju. "Svaka kriza je nova prilika za bankarski sektor, pogotovo kad imamo dovoljno likvidnosti i kapitala. O akvizicijama ne razmišljamo, računamo na organski rast, no ne znamo što će budućnost donijeti", rekao je Sabaz nakon konferencije za medije. Planovi za bankarski biznis u Hrvatskoj uključuju razvoj segmenta stanovništva, kao i korporativno bankarstvo. "U početku bismo htjeli rasti i u korporativom dijelu, no važno nam je i širenje u 'retailu'. Od sredine siječnja uvodimo novi informacijski sustav i nakon toga na tržište dolazimo s novim proizvodima krojenima po mjeri klijenata", najavljuje čelnik Kentbanka. Preuzimanje Banke Brod i prva godina na bankarskom tržištu u Hrvatskoj idu u okviru očekivanja. "Sve ide po planovima i zahvaljujući članu Uprave Mići Tomičiću koji poznaje tržište nemamo problema s adaptacijom", rekao je Sabaz.Turska Süzer grupa preuzela je u srpnju 2011. Banku Brod, a ulazak tog investitora u bankarski biznis najavljen je kao prvi korak i potpora proboju turskoga kapitala u Hrvatsku i regiju. U prvoj polovi godine turski ulagači investirali su neto 80 milijuna eura kapitala u turizam i time zauzeli drugo mjesto na ljestvici najaktivnijih stranih ulagača nakon Austrijanaca. Prema podacima HNB-a, sa 597,3 milijuna kuna aktive Kentbank je 27. po veličini banka koja je na polugodištu ostvarila 14,3 milijuna kuna gubitka. 

Komentirajte prvi

New Report

Close