Inflacija u trgovinama: Ovo je trik koji koriste trgovci bez da smanjuju cijene proizvoda

Autor: Poslovni.hr , 27. kolovoz 2022. u 11:52
Foto: pixabay

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama.

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene.

Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda, piše Klik.hr.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Zato uvijek i svuda treba kontrolirati cijenu po kili ili litri. Na žalost to se ne uči navjeronauku… a od škole za život zbog loših učitelja ništa. Neznanje naroda je uvijek išlo na korist pojedincima….

New Report

Close