Hrvatska dobila trgovački lanac koji ima duplo više dućana od Konzuma

Autor: Poslovni.hr , 26. ožujak 2022. u 10:47
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Treći po broju prodajnih mjesta je splitsku Tommy s ukupno 226 prodavaonica, četvrti je Spar sa 118, a pete Plodine sa 107. Lidl ima 105, a sestrinska tvrtka Kaufland (dio iste Schwarz grupe) 45 trgovina.

Nakon što dovrši preuzimanje kutinske tvrtke Lonia, trgovački div Studenac imat će čak oko 1050 dućana i po tome će biti uvjerljivo najveći lanac u Hrvatskoj.

Omiška tvrtka Studenac u vlasništvu je poljskog investicijskog diva Enterprise investors, koji je u međuvremenu kupio pekarski lanac Pan pek te zadarske Sonik markete, porečke Istarske supermarkete, biogradski lanac Bure, a nedavno i dubrovački Pemo.

Tada su došli do otprilike 750 prodavaonica. Kutinska tvrtka pak kroz novoosnovano poduzeće Lonia trgovina d.o.o. upravlja mrežom od 300 prodavaonica prehrane te osam veleprodajnih centara. Lonia je prije dvije godine preuzela đurđevačku tvrtku Sloga podravska trgovina sa 70-ak dućana.

Lonia posluje na području Zagreba, Zagrebačke, Sisačko-moslavačke, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Karlovačke, Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije i u tim regijama Studenac će preuzeti njihove tržišne pozicije, piše Danica.

Omiški Studenac će nakon preuzimanja Lonije, dakle, imati oko 1050 dućana. Time je postao trgovac s uvjerljivo najvećim brojem prodajnih mjesta u Hrvatskoj. Ona su u većini malog formata – male kvartovske prodavaonice i samoposluge. Za razliku, primjerice, od drugoga po broju prodajnih jedinica u Hrvatskoj, Konzuma, koji ima 608 dućana, ali uglavnom većih supermarketa i hipermarketa.

Treći po broju prodajnih mjesta je splitsku Tommy s ukupno 226 prodavaonica, četvrti je Spar sa 118, a pete Plodine sa 107. Lidl ima 105, a sestrinska tvrtka Kaufland (dio iste Schwarz grupe) 45 trgovina.

Komentirajte prvi

New Report

Close