Empatija i kreativnost ključne za buduća radna mjesta

Autor: Bernard Ivezić , 14. lipanj 2018. u 21:59
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

AP na konferenciji u Zagrebu najavio inovacije u CRM-u te viziju svoga glavnog dizajnera.

Empatija i kreativnost odgovor su na pitanje što će biti osnova ljudskih poslova u sve više digitaliziranom svijetu, i to u vrlo bliskoj budućnosti, istaknuo je u četvrtak u Zagrebu na otvaranju konferencije SAP NOW futurist i glavni dizajner tvrtke SAP Martin Wezowski.

“Prema indeksu empatije britanske tvrtke The Empathy Businessa, SAP je 2016. godine bio deseta najempatičnija tvrtka na svijetu, a naši poslovni rezultati potvrđuju, kako je pokazala studija Watson Wyatt da empatija nije dobra samo za zaposlenike već i za profitabilnost”, kaže Wezowski.

Dodaje da tehnologija predstavlja ljudsku evoluciju, stvara igralište za rad usmjeren čovjeku.

Sonja Popović, direktorica tvrtke SAP u Hrvatskoj kaže da upravo stoga tvrtke u Hrvatskoj trebaju težiti poslovanju koje se temelji na pametnom povezivanju ljudi, tehnologija i kompanija. “Tvrtke će morati postati inteligentne i prigrliti inovativna rješenja kao što su Big Data, IoT, napredna analitika i strojno učenje”, kaže Popović.

Navodi da SAP svoj prilog toj transformaciji daje kroz disrupciju na tržištu CRM-a. SAP je prošli tjedan na svojoj svjetskoj konferenciji SAPPHIRE NOW u SAD-u najavio novo CRM rješenje koje je spremno za GDPR.

“Predstavili smo novi skup aplikacija koji objedinjuje postojeća zasebna front-end rješenja i naše nedavne akvizicije– Hybris, Gigya, CallidusCloud u jedan integrirani proizvod pod nazivom SAP C/4HANA”, zaključuje Popović.v

Komentirajte prvi

New Report

Close