Svaki treći građanin Hrvatske sa svojom bankom komunicira digitalnim putem, pokazuje istraživanje na 1.200 ispitanika koje je za potrebe Erste banke provela agencija TNS. U komunikaciji s bankom gotovo trećina Hrvata odlučuje se na kombinaciju korištenja digitalnih, odnosno elektroničkih kanala ili mobilnih aplikacija te posjeta poslovnici. Na upotrebu digitalnih kanala klijenti se odlučuju prilikom korištenja jednostavnih i brzih usluga kao što su provjera stanja računa i bezgotovinske transakcije.
Svaki treći građanin Hrvatske sa svojom bankom komunicira digitalnim putem, pokazuje istraživanje na 1.200 ispitanika koje je za potrebe Erste banke provela agencija TNS.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu