Croatia osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sklopu Adris grupe, predstavilo je inovaciju za sve postojeće i potencijalne klijente – Spektar.
Riječ je o jedinstvenoj ponudi paketa koja spajanjem više polica osiguranja unutar kućanstva omogućuje uštede i dodatne pogodnosti na jednostavan i transparentan način. “Croatia je na digitalnim platformama već pokrenula tržište.
Naš LAQO, prvi 100 posto digitalni osigurateljni brand, osvaja tržište i raste 60 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, i to je veliki Croatijin uspjeh u svakom pogledu. Kao tržišni lider, dužni smo bili napraviti i značajniji pomak na tradicionalnom osigurateljnom tržištu.
Ovakvi paketi usluga do sada nisu bili dio standardne ponude u osiguranju, a za njih u Hrvatskoj postoji veliki potencijal. Spektar je naš doprinos boljem razumijevanju i širem prihvaćanju prednosti osiguranja”, izjavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu