Domaća financijska industrija snažno je zakoračila u digitalizaciju. Croatia osiguranje u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna, kazao je u utorak predsjednik Uprave Davor Tomašković na predstavljanju digitalnog osiguranja LAQO.
Tomašković je dodao kako s LAQO-om donose tehnološki najnaprednije osiguranje i podižu razinu digitalizacije ukupnog tržišta.
Na konferenciji za novinare su izneseni i podaci istraživanja koje je provela agencija Hendal i koje je pokazalo da je više od polovice građana Hrvatske, njih 62 posto, za vrijeme pandemije češće koristilo digitalna rješenja nego prije, s tim da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge.
Istraživanje je pokazalo i da građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja.
A jedno od takvih rješenja je i George, paneuropska digitalna platforma koju je jučer predstavila Erste banka. „Nova digitalna platforma s vremenom će evoluirati, a sa svakom nadogradnjom postat će još naprednija, pametnija i inteligentnija. S vremenom, brinući se o našem financijskom zdravlju, George će postati naš osobni savjetnik kojem je cilj financijski prosperitet svih njegovih korisnika“, rekao je Zdenko Matak, član uprave Erste banke. inovacije kroz koju će se u budućnosti kontinuirano uvoditi nove mogućnosti.
Na razini Erste grupe George je prisutan već nekoliko godina, a aktivno ga koristi više od 5 milijuna korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu