U 2019. tenderi vrijedni 375 milijuna eura i ugovor od 272 milijuna eura

Autor: Suzana Varošanec , 29. siječanj 2019. u 12:03
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL

Cijela nizinska pruga uskoro u nekoj fazi modernizacije.

Strateško određenje Vlade da željeznica postaje prioritet, pretočeno u niz projekata, pobuđuje velik interes potencijalnih ponuditelja. Raspisani tenderi HŽ Infrastrukture lani su iznosili oko pola milijarde eura, ove godine planirani iznose cca 375 mil. eura, a početkom 2020. jedan je vrijedan 550 mil. eura – za prugu Dugo Selo – Novska. Tako ukupno željezničke infrastrukturne investicije premašuju 1,3 milijarde eura, navodi predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić.

U 2019. planiraju raspisivanje tendera za rekonstrukciju i izgradnju drugog kolosijeka pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac. Vrijednost radova procjenjuje se na 315 mil. eura. Za projekt obnove postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, tender procijenjene vrijednosti 272 mil. eura, raspisan je prosincu. U 2019. se predviđa sklapanje tog ugovora, a u tijeku je žalba na dokumnetaciju. Novi je to veliki projekt u nastavku modernizacije nizinske grupe Rijeka – državna granica s Mađarskom koji se nadovezuje na započetu obnovu pruge Dugo Selo – Križevci. S početkom tih radova te kad krenu radovi na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac, uz započete radove na zagrebačkom čvoru (izvođač Pružne građevine, tvrtka-kći HŽ Infrastrukture), dionica od Karlovca do državne granice, duga oko 150 km bit će u radovima. A dvokolosiječna pruga omogućit će znatno povećanje kapaciteta i brzinu vožnje od 160 km/h. U najavi za 2019. je i natječaj za izradu studijske i projektne dokumentacije pruge M202 Zagreb – Rijeka, dionica Karlovac – Oštarije u vrijednosti 9,3 mil. eura. I ona je dio Mediteranskog transeuropskog željezničkog koridora. Na popisu tendera je i obnova dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor, pruga državna granica – Savski Marof – Zagreb Glavni kolodvor, procijenjene vrijednosti 37,6 mil. eura. Obnavlja se kreditom Svjetske banke, a zadnja rekonstrukcija bila je prije više od 30-ak godina.

 

50 željezničko- cestovnih

prijelaza predviđa se kroz tender od 10,9 mil. eura

Cijela nizinska pruga uskoro će biti u nekoj fazi modernizacije: za dionicu Oštarije – Škrljevo lani je raspisan tender za izradu studijske dokumentacije te će kroz mjesec dana biti odabran izvođač, a za dionicu Škrljevo – Rijeka – Jurdani, potpisan je ugovor za projektiranje. U 2019. predviđa se i 10,8 mil. eura vrijedan tender ugradnje 50 željezničko-cestovnih prijelaza. 

Komentirajte prvi

New Report

Close