Bruto premija domaćih osiguravatelja premašila je 2,9 milijardi kuna u ožujku, gotovo 6 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, podaci su Hrvatskog ureda za osiguranje.
U segmentu neživotnih osiguranja, na koji otpada više od 70 posto uplaćenog novca, premija je dosegnula 2,1 milijardu kuna, oko 11 posto više nego lani.
Bez puno iznenađenja najviše premije, 542,2 milijuna kuna, odnosi se na autoosiguranja. U prva tri mjeseca građani s osiguravateljima sklopili oko 520.000 polica obveznog autoosiguranja, 25.000 više nego lani.
Pri tom je prosječna premija AO nastavila blago padati pa je polica u ožujku stajala prosječno 983,09 kuna.
U segmentu životnih osiguranja bruto premija pala je 4,45 posto na godišnjoj razini, na 835,5 milijuna kuna.
U ukupnoj premiji životna osiguranja čine 28,4 posto, a najpopularnije i dalje je klasično životno osiguranje s premijom od 645,6 milijuna kuna. Najviše premije zaračunalo je Croatia osiguranje, 887 milijuna kuna (-7,4 posto) te Allianz, 449,7 milijuna kuna (+31%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu