U odnosu na isto razdoblje protekle godine, ukupna bruto premija osiguravajućih društava na domaćem tržištu od početka godine do kraja veljače narasla je 6,3 posto dosegnuvši iznos od 2,24 milijarde kuna.
Pritom su bruto premije neživotnih osiguranja uvećane 9,4 posto, na 1,78 milijardi kuna. S druge strane, životna osiguranja zabiljažila su pad i s 458,3 milijuna kuna u minusu su 4,3 posto.
Statistika Hrvatskog ureda za osiguranje pokazuje da je najzastupljeniji segment u neživotnim osiguranjima ono od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem veljače od 471,7 milijuna kuna, što je na godišnjoj razini rast od 7,3 posto.
U skupini životnih najveći udio ima klasično životno osiguranje, s premijom od 360,5 milijuna kuna, ili 13,6% manjom. Slijede životna ili rentna osiguranja u kojima je u veljači zaračunata bruto premija od 74,2 milijuna kuna, što je skok za 88,7 posto.
Među osiguravajućim društvima najveći tržišni udio tradicionalno drži Croatia osiguranje (CO), uz rast zaračunate premije na godišnjoj razini za 16%, na 616,5 milijuna kuna. Tržišni udio CO-a je tako porastao s 25,2 posto, koliko je iznosio krajem veljače prošle godine, na 27,5% krajem veljače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu