Covid kriza je prouzročila niz poremećaja na tržištu, osim same krize gospodarstva promijenjene su navike potrošača, istaknuo je Ivan Buconjić, country menadžer Euroneta, globalne tvrtke sa sjedištem u SAD-u, a u regiji i Hrvatskoj najpoznatije po mreži bankomata.
U prezentaciji na konferenciji Zagreb bankarsko i financijsko središte istaknuo je da su mnogi modeli poslovanja, posebice oni bazirani na digitalnom, doživjeli veliki i iznenadni skok koji bi se inače događao više godina.
“Događaju se promjene kojima se moraju prilagoditi i banke. Tu su makro izazovi vezani uz ekonomski pad, kreditnu krizu, promjenu navika, konkurenciju te situaciju s uvođenjem eura u Hrvatskoj. S druge strane su i strateški imperativi poput učinkovitosti i mobilnosti.
Euronet je globalni pružatelj rješenja za elektroničko plaćanje i obradu transakcija, uključujući elektroničke financijske transakcije, prepaid bonove i usluge te prijenos novca. Upravljamo i najvećom neovisnom mrežom bankomata u Europi i Hrvatskoj.
Krenuli smo s jednim u Budimpešti prije više od 25 godina, a danas spajamo svijet provodeći plaćanja koja povezuju tvrtke i potrošače u 170 zemalja. Upravljamo s 50.000 bankomata i godišnje procesuiramo 5,8 milijardi transakcija. U Hrvatskoj smo prisutni od 1997.”, kazao je Buconjić.