Allianz Hrvatska prošlu godinu zaključio s upola višom neto dobiti

Autor: Poslovni dnevnik , 23. ožujak 2022. u 22:00
Iz Allianza ističu i da će uvođenje eura kao službene valute u Hrvatskoj zahtijevati izdvajanje značajnih resursa za prilagodbu svih dijelova poslovanja/Shutterstock

Hrvatska podružnica njemačkog osiguratelja ostvarila 7,3 posto viši bruto premijski prihod.

Allianz Hrvatska u 2021. godini ostvario je bruto premijski prihod od 1,23 milijarde kuna, 7,3 posto više u odnosu na godinu prije, pri čemu je bruto dobit dosegnula 125 milijuna kuna, 58 milijuna kuna više na godišnjoj razini, priopćeno je u srijedu iz te osiguravajuće kuće.

Iz kompanije poručuju da su lani, unatoč svim izazovima, nastavili uspješno poslovanje, pri čemu je rast ostvaren u gotovo svim segmentima neživotnih i životnih osiguranja.

Izazovna godina
Tako je lani u neživotnim osiguranjima ostvaren bruto premijski prihod od 792,8 milijuna kuna, uz rast od 3,5 posto. Pritom, najznačajniji rast ostvaren je u zdravstvenim osiguranjima, gdje je realizirano 70,7 milijuna kuna premije, odnosno 38,7 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

Nadalje, naveli su iz Allianza, u privatnoj imovini je ostvareno 242,5 milijuna kuna premije, što je 1,2 posto više u odnosu na 2020. godinu. U životnim osiguranjima je pak ostvarena bruto premija od 437,4 milijuna kuna, te je također ostvaren porast u svim segmentima ponude.

Prema tržišnom udjelu osiguravateljskih kuća u premiji, pri čemu se promatra ukupno poslovanje, i na domaćem tržištu i onom EU-a, Allianz je lani ostvario udio od 10,5 posto.

“Unatoč još jednoj izazovnoj godini koja je iza nas, zahvaljujući zajedničkoj misiji u kojoj su očekivanja i zadovoljstvo klijenta u fokusu našeg poslovanja, iznimno smo zadovoljni ostvarenim poslovnim rezultatima.

10,5

posto iznosio je lanjski tržišni udjel Allianz Hrvatska

I dalje ćemo razvijati inovativne i jedinstvene proizvode, poput novih rješenja u ponudi životnih osiguranja, uz digitalizaciju svih naših poslovnih procesa što je i ujedno jedna od naših ključnih strateških odrednica”, izjava je predsjednika uprave Allianza Hrvatska Daniela Matića koja se prenosi u priopćenju.

Više je izazova s kojima se svijet i industrija osiguranja suočavaju u ovoj godini – od pandemije koja još uvijek traje i koja je utjecala na tržište kapitala te donijela poremećaje u lancima opskrbe, rata u Ukrajini, rasta inflacije i kamatnih stopa, a iz Allianza još dodaju i uvođenje eura te primjenu novog standarda financijskog izvještavanja.

Članica Uprave za financije Allianza Hrvatska Marijana Jakovac napominje da rast inflacije i kamatnih stopa utječe na imovinu društva, koje ulaže sve napore kako bi pravovremeno reagiralo na promjene kretanja na tržištu i time zaštitilo osiguranike i njihovu imovinu.

Velika promjena od 2023.
“Zahvaljujući dobroj i diversificiranoj strukturi portfelja i tehničkoj izvrsnosti, društvo je dobro kapitalizirano te uspješno odgovara na sve izazove”, kaže Jakovac. Iz Allianza ističu i da će uvođenje eura kao službene valute u Hrvatskoj zahtijevati izdvajanje značajnih resursa za prilagodbu svih dijelova poslovanja, a posebice informacijskih sustava.

Istovremeno, za osiguravajuća društva je od 1. siječnja 2023. obvezna primjena novog Međunarodnog standarda financijskog izvještavanja (MSFI 17 i 9) za što se Allianz već dvije godine intenzivno priprema s obzirom na kompleksnost i promjene koje on donosi, kažu iz kompanije.

Iz solidarnosti i želje da pomogne ljudima u Ukrajini koji trenutno zbog rata prolaze kroz teške životne trenutke, Allianz Grupa im je donirala 10 milijuna eura humanitarne pomoći, priopćeno je iz Allianz Hrvatska.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close