Nizozemski pivarski div Heineken preliminarno je u srijedu izvijestio da mu je dobit u prvom tromjesečju bila 11 posto niža zbog niskih temperatura koje su prigušile prodaju na europskim tržištima.
U razdoblju od siječnja do ožujka Heinekenova neto dobit pala je na 260 milijuna eura, pokazuje poslovno izvješće.
Konsolidirani obujam prodaje na međunarodnim tržištima prilagođen za utjecaj valutnih tečajeva, izvanredne stavke i prodaju odnosno kupnju imovine porastao je 4,3 posto.
U Heinekenu napominju da je rast u azijsko-pacifičkoj regiji, Sjevernoj i Južnoj Americi i Africi, na Bliskom istoku i istočnoj Europi više nego nadoknadio 1,7 posto manji obujam prodaje u Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu