Novi Sad Zbog kašnjenja u izgradnji Žeželjevog mosta u Novom Sadu od 19 mjeseci Željeznice Srbije gube oko četiri milijuna eura godišnje, piše Politika.
Kako nisu sigurni da će španjolsko-talijanski konzorcij završiti posao zatražili su pomoć španjolskog veleposlanstva i Europske unije budući da se iz njihovih fondova djelimično financira most na Dunavu. Vrijednost izgradnje novog mosta za željeznički i cestovni promet na mjestu srušenog iznosi 45,4 milijuna eura, a finansiraju ga EU bespovratnim sredstvima iz IPA fonda, AP Vojvodina i grad Novi Sad.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu