Zeleni proizvodi Philipsu nose čak 45% prhoda

Autor: Andreja Šantek , 26. veljača 2013. u 21:59
Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda"

Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje “zelenih proizvoda”.

Zeleni proizvodi zaradili su tvrtki Philips ukupno 11,3 milijarde eura u 2012. godini, čime su ostvarili 45 posto ukupnih prihoda prodaje te značajan pomak u pogledu održivog razvoja kompanije zadanog u strategiji EcoVision do 2015. godine.

Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda" s čak 36 posto te proširila svoj proizvodni program sa 16 novih inovacija s ciljem poboljšanja liječenja pacijenata i dostupnosti zdravstvene skrbi uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Investicije u odjelu zdravstvenih proizvoda i opreme idu u smjeru opremanja "zelenih bolnica" i smanjenog utjecaja zdravstvenih ustanova na okoliš. Ovu predanost Philipsa prepoznao je i COCIR koji je odabrao Philipsov uređaj za magnetsku rezonancu kao predvodnika industrije za energetski učinkoviti MRI koji ima 22 posot nižu prosječnu potrošnju energije. U 2012. Philips je uložio 569 milijuna u zelene inovacije, kako bi do 2015. poboljšao život za 2 milijarde ljudi u svijetu. Philipsov odjel rasvjete predvodio je investicije s više od 325 milijuna eura uloženih u inovacije usmjerene prema LED revoluciji čiji je cilj znatno smanjiti emisije ugljičnog dioksida prelaskom na energetski učinkovitu rasvjetu.

Komentirajte prvi

New Report

Close