Zdravstveni turizam porastao 10 posto

Autor: Marta Duić , 19. kolovoz 2018. u 22:00
Gosti dolaze iz Rusije, zemalja Beneluksa, Hrvatske i Slovenije

Individualni pristup i selfness filozofija glavni su aduti kojima Terme Olimia privlače goste.

Cjelokupna ponuda slovenskih Terma Olimia temeljena je na zdravlju gostiju, bez obzira na to je li riječ o onima koji posjećuju Centar zdravlja, onima koji biraju wellness tretmane ili onima koji uživaju u zabavi na termalnom kupalištu Aqualuna te u novom Family Wellnessu Termalija, prvom obiteljskom wellnessu u Sloveniji.

Terme Olimia poznate su po termalnoj vodi koju crpe iz vrela dubine do 520 metara. Odnedavno, kako bi se njihovi gosti u potpunosti posvetili sebi, svojim potrebama i željama kreirali su i posebnu filozofiju, koja je ujedno još jedan njihov adut. 

Riječ je o selfness filozofiji, provjerenom putu do fizičke, emotivne i mentalne ravnoteže. Svakog trećeg petka u mjesecu imaju i Dan za selfness koji je za njihove goste besplatan.

U Centru zdravlja Olimia terapeutske tehnike udružene u olimski pristup, usmjerene su na otkrivanje i ispravljanje loših obrazaca kretanja i mišićne neravnoteže. "U 2017. godini ukupno 11,4 posto prihoda od ukupnog smještaja ostvarili smo u segmentu zdravstvenog turizma, a taj udio iz godine u godinu raste i u pitanju je rast od deset posto", pohvalili su se iz Terma Olimia.

Kako kažu, gosti, i to iz Rusije, zemalja Beneluksa te Slovenije i Hrvatske dolaze tijekom čitave godine, a najtraženiji su individualni fizioterapeutski tretmani i tretman po DNS metodi. 

Komentirajte prvi

New Report

Close