Rezultati prvog istraživanja Best Buy Award (nagrada za najbolju kupovinu) u Srbiji, koje je provela švicarska organizacija ICERTIAS na osnovu iskustva i zadovoljstva građana odnosom cijene i kvaliteta proizvoda i usluga na tržištu, pokazuju da su proizvodi i kompanije kao što su Bambi, Nivea ili Opel, za Srbe najbolji primer i tipični simboli najboljeg odnosa cijene i kvalitete.
Švicarska organizacija ICERTIAS mjeri iskustvo i zadovoljstvo građana odnosom cijene i kvalitete proizvoda i usluga na tržištu (najbolja kvaliteta za potrošeni novac – value for money). Istraživanje u Srbiji je provedeno tijekom listopada 2013. godine i obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima kao što su: maloprodaja, hrana, obuća, odjeća, kozmetika, kućni aparati, telekomunikacije, financije i mnogi drugi.
U okviru Best Buy Award istraživanja, od ispitanika je traženo da daju mišljenje o tome što, na osnovu njihovog osobnog iskustva s određenim kategorijama proizvoda i usluga prisutnima na srpskom tržištu, predstavlja najbolji odnos cijene i kvalitete – odnosno što predstavlja najbolju kvalitetu za potrošeni novac.
Pitanja u istraživanju Best Buy Award bila su otvorena, tj. ispitanici nisu imali ponuđene odgovore. Mogli su slobodno nabrajati imena proizvođača i pružalaca usluga koji, na osnovu njihovog iskustva, nude najbolji odnos cijene i kvalitete na srpskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu