Za izgradnju novih dionica Koridora Vc u Bosni i Hercegovini vlada veliki interes građevinskih tvrtki iz cijelog svijeta, među kojima su i hrvatske kompanije.
10,5kilometara
dužina je zeničke obilaznice koja se sastoji od tri poddionice
Poduzeću JP Autoceste FBiH prijave za sudjelovanje u postupku pretkvalifikacije građevinskih i konzultantskih usluga javilo se 12 kompanija koje će se natjecati za dodjelu Ugovora za izgradnju i nadzor nad gradnjom dionice Donja Gračanica-Klopče, poddionica Klopče – Drivuša. Autocestu žele graditi Integral inženjering i GP Put, ŽGP i Euroasfalt te Hering iz BiH, Hidroelektra niskogradnja i Swietelsky iz Hrvatske, OHL ŽS iz Češke, Strabag iz Austrije, AZVIRT LLC iz Azerbejdžana, Construcciones Rubau iz Španjolske te kuvajtske tvrtrke Green Line General Trading & Contracting, Mohamed Abdulmohsin Al-Kharafi & Sons for General Trading, General Contracting and Industrial Structures W.L.L. i Copri Construction Enterprises.
Hidroelektra niskogradnja jedna je od rijetkih velikih građevinskih tvrtki u Hrvatskoj koja nije završila u postupku predstečajne nagodbe. Nakon evaulacija ponuda slijedi poziv kompanijama za podnošenje financijskih ponuda, a potpisivanje ugovora i početak izgradnje očekuje se 2014. godine. Izgradnju poddionice za koju se natječe 12 tvrtki financirat će se novcem dobijenim od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj. Poddionica je duga oko tri kilometra, a vrijednost radova je oko 60 milijuna konvertibilnih maraka.
60milijuna
KM-a vrijednost je radova na poddionici Klopče-Drivuša dugoj tri kilometra
Time bi dionica od Zenice do Sarajeva trebala biti završena do kraja 2014. godine. Ukupna dužina zeničke zaobilaznice, koja se sastoji od tri poddionice, iznosi 10,5 kilometara. Na njoj će se, uz više mostova, nalaziti i dva velika tunela kod mjesta Pečuj i Donja Vraca. Koridor Vc jedan je od deset paneuropskih koridora, a autocesta Budimpešta-Osijek -Sarajevo-Ploče kao dio koridora, jedan je od najznačajnijih i najprioritetnijih projekata za BiH, što je potvrdio i Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH oji nije krio zadovoljstvo velikim odazivom inozemnih kompanija.Željeznički koridor Vc će većim djelom slijediti pravac autoocesta na Koridoru. Trebao bi biti važna poveznica Mađarske, Hrvatske i BiH. Povezat će i BiH s lukom Ploče.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu