VW i slovenski Pipistrel zajedno osvajaju Kinu

Autor: Poslovni dnevnik , 25. lipanj 2015. u 22:01
Pipistrelov Taurus prva je jedrilica koje je preletjela Kineski zid

Volkswagen i slovenski proizvođač lakih zrakoplova u zajedničkoj marketinškoj kampanji u Kini.

Njemački automobilski div Volkswagen (VW) i Pipistrel, slovenski proizvođač lakih zrakoplova iz Ajdovščine, pokrenuli su zajedničku marketinšku kampanju kojom sa svojom ponudom u Kini, Hong Kongu i Tajvanu žele upoznati ukupno oko milijardu ljudi, piše Delo.

Njemački proizvođač automobila pripremio je za azijsko tržište Lamando, modelu u kategoriji višeg cjenovnog razreda, koji se u oglasima pojavljuje zajedno s malim slovenskim zrakoplovom. Trenutno je kineski zračni prostor vrlo ograničena za takve male zrakoplove, ali će u listopadu biti u potpunosti otvoren za tzv. ultralako zrakoplovstvo.

 

4milijuna

dolara uložio je kineski partner Pipistrela u promociju

Suradnja s Flying Tigersom
Volkswagenov azijski odjel oglašavanja udružio se s Pipistrelovim kineskim agentima krajem prošle godine, a zajednički oglas emitiran je na glavnim TV postajama, kao i na internetu. "U ovom trenutku jedrilica s pomoćnim motorom Pipistrel Taurus jedan je od prvih i još uvijek vrlo rijetkih lakih zrakoplova koji su registrirani u Kini. Taurus je prva jedrilica koji je ikada letjela preko Kineskog zida. To je ujedno i jedini zrakoplov na kineskom tržištu koji zadovoljava sve zahtjeve i očekivanja marketinškog tima za ovakvu vrstu oglašavanja", rekla je Taja Boscarol, glasnogovornica Pipistrela. Pipistrelov zastupnik za Kinu je kompanija Flying Tigers, tvrtka kćer četvrtog kineskog zračnog prijevoznika po veličini Hainan Airlinesa.

Kompanija s linijama diljem svijeta i na svim kontinentima izabrala je Pipistrel za pokušaj proboja na tržište malih zrakoplova, te je u svrhu u posljednje tri godine uložila više od četiri milijuna dolara za promociju u Kini. Pipistrel model Taurus M prva je dvosjedna jedrilica u ultralakoj kategoriji koja je imala dva sjedala smještena paralelno. Iako je u jedrilica, Taurus M ima ugrađeni pomoćni motor, koji se prema potrebi može izvaditi iz trupa, te nakon samostalnog poletanja, kada zrakoplov dosegne određenu visinu, ponovno vratiti na svoje mjesto.  Pipistrel je 2007. godine razvio električnu verziju tog zrakoplova, Taurus Electro, koji je bio prvi potpuno električni zrakoplov na svijetu sa dva sjedala.

Široka ponuda
Pipistrel, koji je kao privatna tvrtka utemeljen još 1989., ima širi asortiman ultralakih i poslovnih aviona od kojih je najpoznatiji Panthera, s četiri sjedala. Kupac odlučuje hoće li imati benzinski pogon, električni ili hibridni, a cijena je oko 500 tisuća eura. Osnivač i vodeći čovjek Pipstrela je Ivo Boscarol, jedan je od 20 najbogatijih Slovenaca. 

S motorom ili bez njega

Minimalna potrošnja goriva u letu

Pipistrel izrađuje sedam vrsta aviona: Sinus, Virus, Virus SW, Taurus Electro, Apis/Bee i Pantheru. Proizvodi zrakoplove na principu jedrilice, kombiniranom tehnikom, pa se može letjeti uz minimalno trošenje goriva ili se može letjeti bez motora. Na primjer, Pipistrel Sinus troši 11 litara goriva po satu letenja, a Taurus s jednim punjenjem može preletjeti više od 400 milja. U Pispistrelu u Ajdovščini zaposleno je 90 osoba, a ukupno 150 obitelji u Sloveniji izravno živi od Pipistrela.

Komentirajte prvi

New Report

Close