Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba o turističkoj promociji Srbije. Ugovor je potpisan s turističkom platformom Fligi, koja pripada Alibabi.
Prema riječima Rasima Ljajića, srpskog ministra turizma, to podrazumijeva turističku promociju Srbije do 30. studenoga na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama WeChat i Weibo, koje su pandan Facebooku, Instagramu i Twitteru, prenijeli su beogradski mediji.
To znači da će građani Kine, ali i cijelog svijet koji trguje preko Alibabe moći vidjeti srpske turističke adute poput Vrnjačke Banje, Palića, ili Viminacijuma.
"Na svim platformama Alibabe predstavit ćemo sve što Srbija može ponuditi od turizma. To je značajan rezultat koji smo postigli nakon nekoliko godina pregovora s kompanijom iz Kine", rekao je Ljajić. On je izrazio uvjerenje da će promocija Srbije na tim platformama utjecati na povećanje broja turista iz Kine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu